Změna chuti při užíváni euthyroxu?

Od: Datum: 04.08.12 20:05 odpovědí: 3 změna: 04.08.12 20:23

Dobrý den,

mám takový dotaz. Asi měsíc zpět mi zjistili nefunkčnost štítné žlázy a začala jsem užívat Euthyrox. Je to tak dva týdny, co se mi změnila chuť k jídlu a to dost rapidně. Čokoládu, kterou jsem měla ráda celý život už nemusím, to samé šunka, uzeniny... Naopak se nemůžu nabažit sýru a zeleniny :D Taky mě začaly bolet prsa. Přemýšlím jestli nebude mimčo, ale s přítelem si dáváme pozor, tak si myslím, že tím to nebude. Můj dotaz zní: stalo se to někomu? je to možné, že vlivem hormonů z tablet se mi mění chutě?

Děkuji za reakce


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 04.08.12 20:11
 
avatar

U mě se po něm nezměnilo vůbec nic. Ani prsa mě nebolí. A že bych čekal mimčo ...

 
Datum: 04.08.12 20:20
 
avatar

Užívám Euhyrox 125 již několik let. Jsem od dětství na sladké. Když jsem začala užívat Euthyrox, tak se mé chutě nezměnily. Budete asi pravděpodobně těhotná.

 
Datum: 04.08.12 20:23
 

No, zkusím tedy udělat test a uvidím:) děkuji za reakce

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.