Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Menses -tehotna?

Od: stralucik odpovědí: 6 změna:

Ahoj,

31.7.2012 jsem měla sex s klukem, ale měli jsme kondom a nepraskl. Vše snad v pohodě. Dne 2.8.2012 jsem měla dostat menses a nedostala jsem ho. Copak mám dělat? :( Mám příšerný stach. Těhotná nechci být. Poraďte moc prosím. nevím co mám dělat :(

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Dobrý den. Někdy nervy dokáži udělat problémy. Menses se kdykoliv může opozdit. Buďte v klidu, když menses nepřijde do konce měsíce, pak teprve se obrátit na lékárnu,( test) nebo na gynekologa. Jen můj názor.

hodnocení

1x

Ahoj. Nestresujte se. Viky má pravdu, menstruace se může opozdit, není třeba hned plašit a mít strach. Pokud jste mysleli na ochranu, pak je pravděpodobnost těhotenství malá. Neříkám, že se to nemůže přihodit, ale věřila bych spíš tomu, že se mentr. je opozdila. Nemyslete tedy hned na nejhorší.

Nejsem lékař ani žena, ale nedivil bych se, kdyby to opodění bylo psychosomatického původu a bylo způsobeno vašimi 'byť podvědomýmí) obavami ve vztahu k tomu předchozímu styku.

mana*
hodnocení

1x

Nenervuj se to dělá taky hodně. ;)

stralucik
hodnocení

Děkuji zatím všem :) Ještě Vám všem dám vědět. Moc si toho vážím, že se mi snažíte pomoc. Snažím se na to nemyslet a nenervovat se, ale moc to nejde...

cocinkamichalka*

Nalož se do teplé vany a dej si alespoň litr červeného svařeného vína. To víno to někdy spouští. Já si musím dávat pozor, abych víno při menstruaci nepila. To je pak opravdu (alespoň v mém případě) na vykrvácení :-D

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.