Potřebuju vydělat 7000Kč jinak umře!

Od: Datum: 01.08.12 08:47 odpovědí: 47 změna: 14.08.12 21:10

Dobrý den, mám hodně vážný problém dnes zařizuju endoskopii pro kočku, protože mají podezdření na rakovinu, ale já na tu endoskopii nemam. Je nutné toto vyšetření, protože se bez toho nepohnem dál a na vet neví co jí je. Nechci ji nechat trpět protože na to nemám. Hodně zhubla a nežere. Bojím se nejhoršího a to že mi umře. Proto Vás prosím jak si mohu vydělat 7000Kč ( nepočítám do týdne ale třeba za měsíc). Nemáte někdo zkušenost s takovým tím plnění obálek, nadepisování štítků,...? Prosím o odkazy a zkušenosti. Budu vděčna za cokoli. Je mi 15 a proto moc osobních brigád neseženu. Jednu už mám se kterou počítam, ale ta na doma by se šikla že bych měla kočičiku pod dozorem jak jí je,... Děkuju za všechno a budu vděčná za jakoukoliv práci na doma.


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 01.08.12 09:00
 

Vyprav se někdy např. do Afriky, a poznej tamější život. Každou chvíli tam umírají lidé díky ekonomické situaci. U nás konzum "zabíjí", lidé neví co si mají koupit, aby bylo spokojení, a stačí tak málo..

Jak bys reagovala, kdyby ti u nohou umíralo malé dítě, a ty věděla, že k záchraně postačí vakcína v řádu pár korun?

Život jednou začíná, a jednou končí.

Kočku nech bezbolestně odejít, netrap ji, pořid si jinou.

Tak velká investice, u které je velké riziko v krátkodobém učinku, je opravdu postavená na hlavu.

Ohodnoceno: 4x
 
Od: muschka
Datum: 01.08.12 09:24
 

Sice chápu Váš příspěvek ale na druhou stranu si myslím, že se neumíte vžít do člověka, který skutečně miluje svoje zvíře. Ano, někdo má zvíře a jako zvíře jej bere, což je asi správné lepší, ale spousta lidí se dnes na zvířata upíná ajsou prostě něco víc, jako člen rodiny. Neříkám, že je to úplně správné, ale vím, že člověk pak pro zvířecího miláčka udělá všechno. Mámapsa nalezence, křížence. Od počátků trpí trochu zažívacími problémy. Pár věcí nesmí žrát, kupujeme mu potravinové doplňky ,jinak trpí na průjmy. Krom tohoto omezení je pes mladý, zdravý, vitální... Mám ho nechat utratit jen proto, že mě to ročně stojí opravdu docela dost peněz? To přece nejde... Samozřejmě pokud by se ukázalo, že je zvíře nemocné a nelze mu pomoci a jen trpí, jsem připravená na to, že jej jednou budu muset nechat odejít. Ale ukončit jeho život jen proto, že nevím, jestli mu můžu pomoct?

 
Datum: 01.08.12 10:01
 

Budu stručný.
Empatie je mi více než blizká. V podobných situacích je avšak potřeba uplatňovat zdravý rozum, poté emoce. Kdyby se člověk měl unášet tou vlnou, kterou diktuje "srdce", daleko by jsme nedošli. Zapřít se, odmítnout příjemné, je někdy těžké, ale potřebné. Vím, o čem mluvím, sám jsem to prožil.
Vzhledem ke dvou podstatným parametrům zvolený zákrok nedoporučuji.
1) Odstranění orgánu zasaženého rakovinou kočce nemusí zajistit navrácení dlouhodobého zdraví. Pozdější problémy vyloučit nelze, a finanční investice v takové výši je holým plýtváním.
2) Majitelce je 15 let - věk, ve kterém závislost je založena faktorech, které nejsou dlouhodobé a které odezní.

 
Od: muschka
Datum: 01.08.12 10:11
 

Jak říkám - sice rozumím vašim důvodům, ale právě proto, že pisatelce je 15, tak se dospělácká rozhodnutí chápou hůře a třeba na ně ještě člověk není připraven. Dostala jsem vysněné štěně, když se naši rozváděli, ze strany otce to bylo velmi ošklivé, já se stěhovala do nového prostředí, nebyla jsem družná, malý, tlustý, brýlatý knihomol a pejsek byl můj jediný kamarád. Když byl nemocný udělala bych pro něj všechno. Mamka jej tenkrát také nechávala léčit, protože věděla, že jsem na psa fixovaná. Nakonec uhynul a bylo to těžké, ale tehdy bych asi nepochopila, proč mu nikdo nechce pomoct. Proto s imyslím, že i ten věk hraje podstatnou roli a pokud je pisatelka ochotná do toho investovt své peníze a svůj čas, je to její rozhodnutí, které jí třeba do budoucna něco přinese.

 
Datum: 01.08.12 10:32
 

Proč úměle prodlužovat trápení, když je to víceméně nevyhnutelné? Samozřejmě, že dítě podobným rozhodnutím nemusí plně rozumnět, ale proto má rodiče, kteří ji to vysvětlí. Denně nastávájí v rodinnách konflikty, kdy otec/matka rezolutně řekne svůj verdikt, který je nutné následovat. Děti většinou podobné rozhodnutí rozhněvá, ale v krátké době pochopí, že to bylo správné.

Rodiče dětem jsou schopny přinést modré z nebe ( často z pocitu viny, kdy vlastní vinou rozbili rodinu), nechávají jim prostor pro vlastní rozhodnutí, ale o následcích už neuvaužují.

Myslíte si, že současné zvíře, to nové nenahradí?

Na závěr - kdyby byla pisatelka schopna vydělat danou částku, tak sem nepíše. A kdyby ano, tak je to plýtvání penězmi, což by ji měli vysvětlit rodiče. Něco jiného je zranění, a něco "nevyléčitelná" nemoc. Toť můj názor.

 
Od: koudalak*
Datum: 01.08.12 09:44
 

Co je to za pitomost, tahat do toho nějaký nezodpovědný afričany?

Jestli tam umíraj děti, tak to je přeci jejich problém a ne náš! My jsme se tam nezodpovědně nemnožili abysme teď přehazovali starost o svoje děti na evropany.

Takovéhle citové nátlaky vážně miluju. Kdyby tam celý dny neseděli na pr...li a nečekali jakou pomoc jim tam pošlem, když sami máme málo a dluhů nad hlavu, tak by jim tam ty jejich děti nemuseli umírat. Strčte si ty svoje černoušky za klobouk a prodejte třeba vlastní barák, aby se tam mohli zase množit...

V téhle situaci bych se zkusil dohodnout s někým známým, rodinou atp. že by mi 7000Kč půjčili a já bych si to u nich pak třeba do půl roku odpracoval formou výpomoci v domácnosti, zahradě s dětma...

7000Kč nebude ale poslední investice! Na to pozor. Taky pozor na práce, kde chtějí nějaké peníze předem - to smrdí podvodem. Na všechno vždycky smlouvu - a předem!

 
Datum: 01.08.12 09:17
 
avatar

Ahoj. To obálkování je jen podvod, co jsem slyšel. A pokud je Ti 15, ale nemáš dokončenou ZŠ, tak Tě nikde nevezmou. Pokud už máš ale ZŠ dokončenou, tak Ti doporučuji MCdonald´s. Tam je to sice hrozný, pracoval jsem tam také, ale těch 7000Kč si tam za měsíc vyděláš, když budeš mít co nejvíc směn. A rovnou bych našel jiného veterináře, nic za to nedáš a možná Ti pomůže hned a i bez vyšetření ;) Takže hodně štěstí!

 
Od: muschka
Datum: 01.08.12 09:33
 

Jak se píše níž, taky bych zkusila ještě jednoho, dva další vetrináře. Někdo bohužel hřeší i na nevědomost a lásku ke zvířeti a jen na druhých vydělává peníze. Třeba další vet nabídne i nižší cenu.

Co se výdělku týče, mekáč je fakt pakárna ale zase berou každého. Když máš motivaci, tak se tam zůstat dá. Jinak já bych si asi půjčila od někoho z příbuzných a splácela třeba po 1000,- měsíčně, mně půjčovala babička třeba když mi ukradli telefon, na nový jsem neměla, tak abych nemusela být několik měsíců bez tel. než si našetřím na nový. Obálky atp. jsou podvod. Zkus najít roznášení letáků. Já kdysi s kámoškou rozdávala u Kauflandu letáčky, pakárna, 8h na nohou, ale ca 500,- za den. Pokud máte nějaké známé, ať se rodiče poptají po úklidu zdrav. střediska, obchodu... něco co si napíšou na sebe a můžeš tam chodit ty. Zkus oslovit třeba místní pekárnu, kdysi jsem chodila ručně plnit věci do obalů...

 
Od: cepagis*
Datum: 01.08.12 09:47
 

Nechci malovat čerta na zeď, ale žádný veterinář Ti nezaručí, že za těch 7.000 kočku vyléčí. Takže jak víš, že těch 7.000 je konečných?

doplněno 01.08.12 09:49:

Jinými slovy, endoskopie stojí 7.000 - to je jen diagnostické vyšetření. Ať zjistí cokoliv, s největší pravděpodobností problém nevyřeší. Bude následovat, anestezie, operace, ATB, převazy... to je dalších deset tisíc Kč a výsledek nejistý...

Ohodnoceno: 3x
 
Datum: 01.08.12 09:51
 
avatar

Priklad z Afrikou je jasnej a trefnej. Kocek je vsude milion a nikdo je nechce. Pockej az chcipne a porid si jinou. Usetris sedm tisic a jeste budes mit vetsi pravdepodobnost, ze ti rozhodne dele vydrzi...

Ohodnoceno: 2x
 
Od: muschka
Datum: 01.08.12 09:55
 

V Africe i na jiných místech je i spousta dětí, které nikdo nechce. Máme tedy naše nemocné vyměnit za africké zdravé? Samozřejmě cítím rozdíl mezi dítětem a zvířetem, ale mohli byste respektovat, že i to zvíře má někdo rád.

 
Od: elisme123
Datum: 01.08.12 10:11
 

Nevím proč mě tady přemlouváte, já se už rozhodla že pro svoji kočičku udělám maximum a peníze jsou vedlejší. Půjčku mám zařízenou a hlavní bod dotazu byla žádost o doporučení nějaké brigády. Když by každý odkopl svého miláčka kvůli tomu že nechce utratit. Já už do kočky pro její nemoc dala asi tak 8 tisíc (bez endoskopie) takže to chci dotáhnout k nejakému záveru a nespokojím se s tím že nevědi. Vím že neni nikde garantováno že to endoskopii zjistí, ale proč to nezkusit? Za ušetřené peníze bych stejnak si koupila novou a bylo by to všechno od znovu kastrace, odčervení, očkovaní,... když si to spočítáte tak to vyjde tak na 5000 když nepočítám starosti jako že většina koček (vesnických) má svrab,...Já vám prosím o doporučení brigády a né o soudy mého rozhodnutí.

Od: kockomil
Datum: 01.08.12 14:23
 

Jsi hodná, ale nejspíš jí jen prodlužuješ trápení. Vyšetřování a léčba pro ní nebude nic příjemného, pokud jde o rakovinu tak skoro jistě nevydrží dlouho a skončí to že zůstaneš bez kočky i bez peněz na další, a ta další bude někde hladovět nebo jí rovnou utopí. Na tvém místě bych jí dal možnost odejít v klidu a zároveň i možnost jiné kočce mít fajn život u tebe...

 
Od: kockomil
Datum: 01.08.12 15:19
 

Jen doplním že taky píšu z vlastní zkušenosti, pes rakovina nakonec utracení, kočka taky, jiná kočka přejetá autem vyléčená, další přejetá kočka léčení by bylo trápení = utracení... Vím jaké to je, a podle info od tebe radím netrápit jí.

Vážím si tě, že jsi opravdu hodná a ochotná pro svojí kočku udělat hodně moc.

 
Datum: 01.08.12 14:32
 
avatar

V každém případě sis u mne šplhla tou snahou své kočce pomoci. Možná, že jsi ani nemusela zveřejňovat, na co ty peníze potřebuješ, protože se odpovědi zaměřily na něco jiného. Srovnávat tvou záležitost se situací v Africe je poněkud mimo.

Ale určitě jsi fajn a držím ti palce, aby všechno dopadlo dobře a tvoje parťačka tu byla ještě dlouho.

A co se brigád týká, zeptej se u studentských pracovních agentur, zprostředkovávají brigády pro mladé.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: elisme123
Datum: 02.08.12 09:10
 

Ano, to jsem nemela, príste budu moudřejší. Jinak děkuji za milý komentár v této diskizi. :)

Od: lupita*
Datum: 02.08.12 15:11
 

Souhlasím s Jerry Mungo. Zbytečně se tady rozjela bezpředmětná debata o něčem, na co ses neptala.

 
Datum: 01.08.12 15:00
 
avatar

Asi budu tvrdá, ale má-li kočička rakovinu, nechte ji raději v klidu píchnout eutanázii a umřít. Vy se budete dřít, abyste mohla kočičce zaplatit lékaře. Jestliže nežere a zhubla, určitě je nemocná. Víte, já už musela nechat utratit dva své pejsky. Zrovna tento týden jsme byli s naším pejskem u veterináře pro poslední injekci eutanázie. Byl velmi, velmi starý a přestal chodit, už se opravdu jen trápil. Kdo má rád zvířata, je pejskař či majitel kočiček, tak ví, jak moc bolí odchod našeho zvířecího přítele z tohoto světě. Ale možná, že by vaší kočičce nepomohlo ani těch sedm tisíc. Když bude mít rakovinu, jak ji vyléčíte? Necháte ji trpět a vy sama budete dřít do úmoru, abyste měla peníze na doktora? Moc dobře si to rozmyslete. Svojí kočičce možná více prospějete, když ji necháte v klidu umřít, aby neměla už trápení, a když si záhy pořídíte novou kočičku, které poskytnete domov a zázemí a péči. Jinak ale věřte, že já vás moc dobře chápu a vím, jak vám asi nyní je.

 
Od: elisme123
Datum: 02.08.12 09:06
 

Ano, když se rakovina potvrdí budu připravena ji opustit ale pokud to nevím tak proc bych to delala? Na to má ta endoskopie prijít a kdyz je mému miláčkovi teprve rok tak si ríkám je lepsí to zjistit, třeba to bude neco uplne jiného a já se s ní budu mazlit jeste 10 let. Asi před 2 roky můj pes (nelepsí přítel, který se mnou vyrůstal, jeste ted kdyz na nej vzpomenu mám slzy v ocích)) mel rakovinu a nechali jsme ho utratit až to prijde já to ustojim o to mi nejde, ale nechci ji zabíjet když to může být neco uplne jineho. Kdyby jí bylo 15 let tak si reknu že toho má spoustu hezkého a cely zivot uz za sebou, ale moje kočička má pouze az do ted hezký začátek zivota a jeste si témer nic neuzila je to pul roku co jsem byla ráda že se spřátelila s psem na zahrade, co jsem kupovala granule pro kotě a mela jsem ze vseho co koupim hroznou radost. Jeste neni jeji cas a porad v to doufal, ale pokud nebude vysledek podle mych predstav udelám to nejlepsí pro moji kočku, opravdu.

Datum: 01.08.12 15:34
 
avatar

Máte-li dokončenou ZŠ, může Vás po 15. narozeninách někdo zaměstnat.

Něvěřte ale žádným nabídkám práce domů, viděla jsem jich desítky (ne-li stovky) a všechny byly podvod.

_ Ke kočce: Obávám se, že seženete-li zmíněných 7 tisíc, nebude to na pomoc kočce, nýbrž na prodloužení jejího trápení.

 
Od: ruze®
Datum: 01.08.12 15:38
 
avatar

Jen podezření na rakovinu?To teda nevím,podle čeho pan veterinář usuzuje.Snad to není jeden z těch,co dělají tuto práci jen pro peníze bez jakého-koliv soucitu se zvířetem a jeho majitelem. Tato cena se mi zdá za toto vyšetření nepřiměřená,nestačil by ultrazvuk?Jak je kočička stará?Naše nežrala,hubla a stačilo oholit bříško a ultrazvuk za 250,-kč. odhalil zánět dělohy a za týden po podávání antibiotik byla fit.Doporučila bych změnu veterináře.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: elisme123
Datum: 02.08.12 08:45
 

Základku dochozenou mám. Ted jdu do prváku na střední.

Od: elisme123
Datum: 02.08.12 08:52
 

Usuzuje z téměř měsíčních návštěv a postupného řešení problému. Postupně vylucuje nemoci a ted to jsou s nejvetsí pravdepodobností 2 a to má práve endoskopie odhalit. Už jsme byli na sonnu, delali jí výtěry na střevech za 2500Kč. Antibiotika už mela cca 3 týdny. Takže tohle je opravdu poslední možnost jak to zjistit. Já už jsem před tímto veterinářem problém řešila s jedním, který mi jen na slepo nasazoval prášky s představou že neco zabere. Byl sice levný, ale když jsem mu dala téměř 2000 a bez výsledku tak to neni nic moc. Kočka má něco přes rok života. A protože je mladá tak jí nechci ničit zivot. Když to bude rakovina tak ji nechám odejít a budu vedet ze jsem udelala maximum.

Datum: 02.08.12 10:12
 

Ahoj

velmi na me zapusobilo jak chces pomoci sve kocce, s brigadou ti nepomuzu, ale sama mam kocku, uz treti a leceni sem si taky uzila :o(

Prvni kocka take prestala jist a ztracela vahu, u veterinare sem nechala za vysetreni pres 15ooo a nic nezjistil. Umrela (bylo ji 12 let), veterinar udelal pitvu (sam zdarma, sam chtel vedet co to bylo) a zjistil ze mela rakovinu jater, ale protoze kocka nemela zlucnik (proste se narodila bez nej) nemohli se projevit typicke priznaky jako je zazloutnuti oci ...

Druhemu kocourovi (bylo mu 5 let) odesly ledviny (mysleli jsme si ze to zpusobil veterinar kdyz ho predavkoval odcervovacim pripravkem), prestal zrat, lezel a jen zvracel, ale to melo rychly prubeh, stav ledvin se pozna z vysetreni krve.

Nase treti kocka (20 leta chlupata potvora :o) ) taky ted mela problemy, stracela vahu, delaly se ji bolaky ... finalni diagnoza je alergie na jidlo. Denne dostava prasek a hledame otimalni stravu protoze i specialni konzervy od veterinare vyvolali opet alergickou reakci ...

Ale proc to pisu ...

Pripomelo mi to co mi rikal veterinar pri leceni prvni kocky, kdyz uz opravdu nevedel co ji muze byt a ja (taky mi v te dobe bylo neco pres 15 let) uz mela problem financovat dalsi vysetreni, tak rikal ze by mozna slo skusit to pres veterinarskou skolu, ze by v podstate kocku vysetrily zdarma v ramci "vyuky", ale to by se s kockou muselo jet do Brna ...

Netusim jestli ta mozna dneska jde, ale za zeptani nic nedas, drzim palce at to s kocickou dobre dopadne!

 
Od: moncuskr
Datum: 02.08.12 16:00
 

Pro helena42: můžu se zeptat jak se mohlo stát veterináři, že Vám předávkoval kočičku? :-O

 
Datum: 02.08.12 16:24
 

Byla to nase domenka ze ho predavkovali... v te dobe jsme meli ty 3 kocky soucasne. Jedna utekla a tak sme odcervovali pro jistotu vsechny. Mame kocky v byte, utect mohli jen do sklepa nebo na spolecny dvur vnitrobloku - cetrum Prahy.

Podle nas proste neodhadli kolik mu toho dali, kocou mel totiz 8 kilo, ne nebyla to takova ta vyzrana delova koule, on byl proste veliky a tezky a prasek do nej dostat neslo, tak mu dali injekci ... a protoze jinou zmenu v zivote nemel, tak byl nas odhad ze to bylo tim odcervenim. Mozna mel ledviny oslabene, u kastrovanych kocouru to s ledvinymi byva horsi a ta injekce byla posledni kapka :o(

 
Od: moncuskr
Datum: 02.08.12 18:35
 

Já neříkám, veterináři jsou také lidé ale někteří se bohužel asi trošičku minuli povoláním. Měla jsem žaka, a bohužel nešťastnou náhodou se mi zamotal do hračky, když jsem byla pryč. Když jsem přišla, bylo všude plno krve a všimla jsem si, že má divnou nožičku, a proto jsem ihned jela na veterinu. UPOZORNILA jsem pana veterináře, že se mi ta nožička vůbec nelíbí, že ji nejspíše necítí. Řekl mi, že to nic není jen mu teče krev a že mu to mám mazat. Nedalo mi to a jela jsem na veterinární kliniku kde mu udělali rentgen a řekli, že ochrnul na nožičku. Tehdy jsem měla sto chutí vrátit se k prvnímu veterináři a vše mu říct.

 
Od: lilil
Datum: 02.08.12 17:31
 

Mě takto veterinářka připravila o maltézačku, dala jí injekce aby jí bylo líp a ona po nich hned zkolabovala a bylo po ní.

 
Od: karjala*
Datum: 01.08.12 23:18
 

tady to začíná být jak na diskuzi přiblblých u jakéhokoliv článku. Slečna má dotaz, jak vydělat 7 000 Kč, tak proč se tady řeší, jestli to kočce pomůže nebo ne?

Pokud jste nedochodila základní školu, pak Vás bohužel nikdo nemůže zaměstnat. Možností je půjčit si to od někoho z rodiny a postupně mu to splácet z kapesného. Případně si pak můžete přivydělat kolem Vánoc tvorbou svícnů, Velikonoc malováním, vajec, ... a splácet to z toho.

 
Od: ron*
Datum: 02.08.12 08:51
 

Sběr papíru, bylin. Jste-li z vesnice, tak sezonní práce na poli. U nás si studenti v Tvém věku přivydělávají např. sběrem a trháním ovoce, brambor.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: elisme123
Datum: 02.08.12 09:07
 

Jsem z Prahy. :-///

Od: lilil
Datum: 02.08.12 09:41
 

když jsi z Prahy, potřebovala bych uklidit dům, nějaké peníze by za to byly.

 
Datum: 02.08.12 10:54
 

Ještě si zkus obvolat víc veterinářů a zjistit ceny, třeba seženeš levnějšího veterináře. Budeš koukat, jak moc se ty ceny liší. A ještě si vyhledej recenze na toho veterináře.

 
Datum: 02.08.12 11:48
 
avatar

Já vím,že mícu miluješ,ale uvažovala jsi nad tím,že ji trápit operacema a dalšíma nesmyslama je trošku riziko?Ta kočka ví,co jí je a třeba si přeje sama umřít.Zvíře na rozdíl od lidí ví,kdy má přijít ten čas.A vůbec tu nejde o peníze.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 02.08.12 20:20
 
avatar

takto se bratr snažil zachránit psa byl to staford miláček rodiny stálo to spousty sil peněz a slz a ve finiši se zvíře akorát dýl trápilo doporučuju injekci od veterináře a holt si chvíli popláčete takovej je už život

 
Od: amlim*
Datum: 02.08.12 22:51
 

Můžete si přivydělat, ale jde to pomalu, není to žádný podvod a nejsou vstupní poplatky.
http://www.ermail.cz/link/lYj…J2TY2N7YVYacVVaAAJaNYm7AVAVV2
nebo.
www.zumail.cz/jsemzuu/82255fda6f0a59e3
nebo:
http://www.penizezaemail.cz/

 
Datum: 02.08.12 22:54
 

Proč děláte ze seba takového hlupáka? Ztratil jste rozum?

Tisickrát bylo napsáno velkým písmem PODVOD.

 
Od: ty
Datum: 10.08.12 13:04
 

kdyby jsi byla od nekad poblíž tak bych pro tebe praci měl pošli kontakt a dohodnem se

 
Od: elisme123
Datum: 14.08.12 13:47
 

Dnes byla kocicka na endoskopii a pred endoskopií nam doktor doporucil az bude uspana udelat testy na leukemii a kdyz budou negativni tak hned provest endoskopii. Bohuzel testy byly pozitivni a uz je na lepsim miste. Dekuju za ohlasy, ktere mi pomohli si na endoskopii vydelat, presto ze k ni nedoslo.

Od: tomasgulas
Datum: 14.08.12 15:41
 

To je mi moc líto :(

 
Od: darusenka*
Datum: 14.08.12 16:23
 

Je mi to lito :(

 
Datum: 14.08.12 18:46
 
avatar

V každém případě jsi dobrá, že jsi dělala co jsi mohla a fandil jsem ti. Myslím, že ta tvoje povaha se ti v životě neztratí a bude z tebe fajn člověk, co pomůže každému,kdo to bude potřebovat.

Opravdu sis u mne hodně *palec*šplhla.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 14.08.12 19:28
 
avatar

Elisme teprve dnes jsem se vrátila z chalupy a tak je mi kočičky líto ale na chalupě máme kocoura a ve slámě jsme našli 3 nádherná koťata-kočka za nimi chodí a tak je krmíme, pokud si je neodnese někam domů tak bych darovala i dvě. Černobílá krásná.

 

 

Od: elisme123
Datum: 14.08.12 21:07
 

Děkuji bohužel kočička měla v sobe i vir FIP, který v pozdejsim veku zpusobuje rakovinu (nase kocika o ktere mluvim mela uz dokoncei nador na ledvinach) a je prenosny slinami. Doktor nam doporucil pockat 3mesice nez si poridime eventuelne jinou, aby vir ktery jeste doma a nazahrade je zatim chcipl. A to uz by byli kotata velka :-/// Kazdopadne vsem dekuji, jen jsem chtela poinformovat a podekovat. Mejte se a za čtvrt roku budu moci snad pridavat radostnejsi dotazy :)

Od: elisaiis
Datum: 14.08.12 21:04
 

Ahoj.. Řeknu ti přesně, jaký názor mám na to já.

Jestli má už tvá kočka nějaký rok a trápí se, bude pro ní lepší, když, jak už bylo napsáno, ji necháš bezbolestně odejít. Jestliže říkáš 7000, to je opravdu velká částka. Realista jako já, ačkoliv to bude asi znít hodně ošklivě, no i když jí necháš vyléčit, nemoc se jí klidně může vrátit a umřela by. A když ne, tak může sežrat nemocnou myš a prostě by umřela třeba z jiného důvodu. A co na to říkají vaši? Ti by tě nepřispěli? Jak říkám, jestli kočička není mladá, nejvíc ze všeho jí pomůžeš, když jí necháš odejít...Smutek bude, ale třeba ti vaši pořídí nové kotě.

P.S...občas mám pocit, že lidé mají o zvířata větší péči a starost, než o lidi...

 
Od: elisme123
Datum: 14.08.12 21:09
 

Jak jsem dopsala (kocicka mela pouze rok) uz je v nebicku a k endoskopii ani nedoslo a mohu alespon doprat svou lasku jinemu drobeckovi.

Od: elisaiisxxx
Datum: 14.08.12 21:10
 

Ještě doplním, měli jsme pejska, jezevčíka. Taky měla několik nádorů na packách a nejen tam. Byla to jezevčice. Ti se dožívají až 16 let. Bylo jí asi 11,když onemocněla. Byla jsem ještě malá, tak jsem samožjemě byla strašně smutná z toho, když jsem přišla domů, dole opřená puška a myslivec nahoře na koláči...Ale už tenkrát mi všichni jasně řekli."Ona by nám poděkovala.Teď bude šťastná," ...to jen tak z vlastní zkušenosti...Ale jak vidíš, nikdo nedoporučuje brigády, protože si asi myslí, že to není správné.

( teď v sprnu jsou sběry brambor na poli, tam věk neřeší...)

 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.