Aukro - spor

Od: Datum: 23.01.13 15:55 odpovědí: 8 změna: 05.01.15 16:27

Dobrý den,

mám dotaz ohledně řešení sporů na portálu AUKRO.

Já jako řádně zaregistrovaný kupující jsem na aukru od řádně zaregistrovaného prodávajícího zakoupil Set-top-box.

Aukci jsem vyhrál a nechal si zboží poslat na dobírku.

Zboží dorazilo ... sice odpovídalo vzhledově podle fotek, ale je nefunkční a ovladač navíc dorazil bez krytu.

S prodávajícím jsem se chtěl dohodnout na vrácení peněz s tím, že mu jeho zboží pošlu zpět.

Bohužel s ním nebyla žádná domluva, tak jsem založil SPOR na AUKRU.

Prodávající tam akorát uvedl, že si nebyl vědom nefunkčnosti zboží, když ho posílal a kryt k ovladači neposlal, protože o tom bohužel nevěděl?! Jinak prý zboží odpovídá popisu.

Na aukru se píše, že pokud se SPOR nevyřeší do 30 dnů od jeho zahájení - pokusí se ho vyřešit tým AUKRO.

OTÁZKA zní jakou mám šanci na vrácení peněz za nefunkční zboží a jestli někdo z Vás nemá již podobné zkušenosti a pokud ANO, tak jakým způsobem tým AUKRO řeší SPOR pokud se ho do 30 dnů nepodaří vyřešit mezi kupujícím a prodávajícím nebo naopak ...

Děkuji za každý Váš příspěvek či radu nebo názor ...


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: complexcarton81*
Datum: 23.01.13 17:18

Dobrý den, já jsem koupil přes aukro iPhone 3GS ale poté se ukázalo že to byl fake iPhone a to mě dost naštvalo... Prodávajcí nejdříve nechtěl vrátit peníze ale když jsem mu pohrozil že já pracuji u policie a manželka na poště a že si to všechno zístíme tak začal mít strach a peníze vrátil. Ano, manželka pracuje na poště ale já jsem truhlář.. :) Nebojte se takhle pohrozit... :)

Ohodnoceno: 3x
 
Datum: 23.01.13 18:10
avatar

Nevím jestli by Vám toto pomohlo na mě,ale já bych takovou věc neposlal nebo respektive popis v aukci by odpovídal skutečnému stavu!

Ale je jedna radado budoucna, kupoval jsem asi 6xy MT (2x smartafoun a 4x obyč) kopil jsem 2x stolní pc a 2X NTB a žádný problém Ale vybíral jsem od prodejců co mají hejno kladných a žádné záporné hodnocení a podrobný popis!Prodal jsem taky hejno věcí a bez reklamace!Popis odpovídal .Ještě jedna zkušenost-minule jsem koupil kartridge (5ks 2x černá a 3x zbytek) černá nešla-kontak prodejce ten zaslal radu,nešla nadále,poslal druhou,na rozdíl od dalšího aukristu,který hned dal záporné,prostě stala se chyba a byl špatný čip.Takže tolik asi k tomu!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mike32*
Datum: 23.01.13 19:08

Prodejce měl 100% pozitivní komentáře ... celkem 36 kladně hodnocených obchodů proto jsem do toho šel ... nicméně mi přišlo divné, že adresa prodejce byla na ženské pohlaví a balík poslal muž z jiné adresy ... ale to už byl obchod uzavřen ... :(

Uvidím co se bude dít po 30 dnech kdy se má snažit spor vyřešit aukro, ale smiřuji se s tím, že nijak ...

Datum: 23.01.13 20:20
avatar

Samozřejmě i ten 100% kladný prodejce může zblbnout nebo kdoví co a dá blbou aukci.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: cash
Datum: 05.01.15 11:51

Zdravím,

řeším nyní prakticky stejnou věc - prodejce mi zaslal vadné zboží a odmítá vrátit peníze. Otevřel jsem tedy spor. Mohu se zpetat, jak prosím dopadl Váš případ? Podařilo se zboží vyreklamovat a dostat peníze zpět s pomocí aukra?

Děkuji

Petr K.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: uska®
Datum: 05.01.15 14:35

Asi před 2 roky jsem také řešila reklamaci zboží přes SPOR. Prodejce se napřed cukal a přestal komunikovat se mnou. Aukro se během 30 dní několikrát dotazovalo zda prodávající navázal kontakt se mnou. Prodávající napsal email poslední 30tý den, prý si od AUKRA nenechá vyhrožovat a reklamaci úspěšně přiznal a vyřídil. Tak mne vedený SPOR na AUKRU pomohl.

doplněno 05.01.15 16:09:

zztop - jak se aukro vybodlo? Založil jste spor? Jak to aukro řešilo? Co vám napsali? Prosím, rozveďte to, pomůžete případně dalším poškozeným.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 05.01.15 14:45

A to já zase mám opačnou zkušenost. Kupována termostatická vanová baterie. Po namontování jsem zjistil, že je nefunkční. Prodejce peníze nevrátil a aukro se na problém vybodlo. 900kč zhruba v zadku.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 05.01.15 16:27

Jedna z prakticky rad je ta, že kromě hodnotitelských komentářů plaťte systemem PayU, pokud jej nemáte, musíte si ho nastavit., je to trochu komplikovanější, ale jde to. Aukro tímto garantuje, že pokud obchod proběhne tímto způsobem a prodejce vás podvede, aukro vám to vrátí, pokud tam nejsou nějaké komplikace právního charakteru.. Alespoň myslím, že to takto funguje. Já to zatím nikdy nepotřeboval.., byť jsem 130 x koupil ..

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.