Dermatitis perioralis

Od: Datum: 27.07.12 11:35 odpovědí: 1 změna: 27.07.12 12:11

Ahoj!

Mám takový problém. Před časem se mi začaly dělat z ničeho nic pupínky na bradě, vypadalo to jako akné. Ale stále jich přibývalo a mačkat moc nešly a kůže na bradě mi úplně zhruběla :( Byla jsem u kožní a ta říkala, že to není akné, ale dermatitis perioralis a že se to léčí jen tím, že nesmím používat žádnou kosmetiku. Nemáte s tím někdo zkušenosti? Co byste poradili? Jsem dost bledá a tak používám pudr, abych dostala aspoň trochu zdravou barvu...Jinak jsem jak s prominutím "vyblité zelí" :( To bych asi nesměla používat, co? A říkala ani žádné krémy, ale to budu vysušená :(


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ron*
Datum: 27.07.12 12:11
 

Já bych se řídila radou lékaře. Lepší bledá čistá pleť bez pupínků. A navíc pudr ještě více vysušuje

V případě mimořádných příležitostí bych použila nějaký nedráždivý make up, nejlépe koupený v lékárně.

Pečlivě a co nejrychleji bych ho ale šetrným odlíčením odstranila.

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.