Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Pracovní smlouva (Mzda)

Od: nikysekk odpovědí: 3 změna:

Ahojky ;)

.Byla jsem na brigádě a podepsala jsem ,,pracovní smlouvu + k tomu jsem vyplnila danové přiznání + jsem jim přinesla že studuju.. Vydělala jsem si 12600kč a a chci se zeptat kolik dostanu pokud jsem to počítala správně tak by to mělo být 11 084Kč je to skutečnost nebo dostanu více?Další otázka říkali mi že mi ty peníze dají na ruku až za 15 dní dřív to nejde? když mi je nevyplatí 15-tý den co se stavá můžou dostat sankci že mi drží mojí výplatu?

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

iz*
hodnocení

2x

Obdobím splatnosti mzdy je celý následující kalendářní měsíc, po jeho uplynutí má zaměstnavatel ještě zákonnou lhůtu 15 dnů. Nějaké kroky byste tedy mohla podniknout až po marném uplynutí zmíněné zákonné lhůty (u mzdy za červen by to bylo až 16. srpna, jde-li o mzdu za červenec, pak až 16. září).

Mzdy se zpracovávají až po skončení měsíce, zpracovává je buď mzdová účtárna zaměstnavatele nebo (stále častěji externí firma. V prvním případě byste mohla zkusit zaměstnavatele požádat o dřívější výplatu (moc šancí tomu ale nedávám), ve druhém ne (zaměstnavatel podklady předává za všechny zaměstnance najednou až po skončení měsíce). A nějaký čas musíte připočíst na zpracování.

nikysekk
hodnocení

a jaký jsou slevy v ledošním roce 2012? POPLATNÍK 2070KČ a STUDENT 335 kč?:) nebo jak je to

chloe*
hodnocení

0x

Co se týče mzdy, tak máte daný termín, tedy toho 15. dřív to zřejmě nejde, protože to půjde jako výplaty všech ostatních zaměstnanců a pochybuji, že se někomu bude chtít dělat se s jednou výplatou extra... Pokud Vám peníze nepřijdou nehrozí jim prakticky nic, ono sice výpl. termín za červenec máte třeba 15.8. ale splatnost dle zákona je až do konce měsíce následujícího po měsíci, ve kterém vznikl na peníze nárok

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: