Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Mám nárok žádat o peníze?

Od: zaza* odpovědí: 6 změna:

Zdravim :)

Potřebovala bych poradit 30. mě ted čeká soud odročení. Jsem žalovaná za nepodepsání zvýšení nájemného. Nepodepsala jsem zvýšení nájmu a na radu právníka na konzultaci jsem ještě zažádala o slevu na nájemném z důvodu plísně a bytu ve kterém vše není tak jak by mělo být. Byt patří městu.

Soud mě vyzval k tomu, abych udala důvod proč jsem tak udělala. Tak jsem jim vypsala veškeré důvody, které mě k tomuto kroku přiměli a zároven jsem zažádala o právníka EX-OFF. Ten mi byl zamítnut z důvodu podání dostačujícího vysvětlení z mé strany.

Ted bude odročení a doufám, že i ukončení téhle frašky, ale mě by zajímalo jestli mám nárok žádat o peníze, které jsem dala za zn. posudek, který po mě chtělo město na základě nepodepsného zvýšení a mé stížnosti na plíseň a za právníka.

Díky všem :)

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Dobrý den. Při jednání, před vydáním rozsudku, je vždy vyzván každý z účastníků, aby pronesl závěrečnou řeč, ve které uvede, co požaduje, včetně nákladů. Takže v té závěrečné řeči tyto požadavky vzneste. Za posudek ovšem jen za předpokladu, že byl použit jako důkaz v řízení. A za právní poradu, pokud máte platný doklad vystavený právníkem, pak máte právo tento výdaj uplatnit.

doplněno 26.07.12 07:45:

Není zač. Přeji Vám úspěch ve sporu.

zaza*
hodnocení

Děkuji moc,

to jsem přesně potřebovala slyšet. :) znalecký posudek byl použit jako důkaz, že byt je opravdu ve stavu ohrožující zdr. atd. veškeré konzultace s právníkem byli soudu také doloženy.

hodnocení

2x

Soud může (a nemusí) přiznat straně, která byla ve sporu úspěšná, náhradu nákladů účelně vynaložených v souvislosti se soudním sporem. Až tedy bude další stání, a jestliže spor vyhrajete, požádejte soud, aby vám náhradu nákladů přiznal.

zaza*
hodnocení