Zásilka z UK

Od: Datum: 25.07.12 08:33 odpovědí: 3 změna: 18.10.12 01:17

Dobrý den,

nechala jsem si jednou společností nechat poslat do ČR nějaké zboží - formou takových těch virtuálních schránek. Tři balíky dorazili úplně bez problémů do 5 dnů, jak firma udává, čtvrtý balík nedorazil. Je v něm zboží za 5 000,- a čekám na něj již 15 dní. Firma mi odepsala toto :

Dobry den,

je mi lito, ze Vase zasilka jeste nedorazila.
Zasilka byva dorucena do 5-ti pracovnich dnu od vyexpedovani.
Vase zasilka (objednavka 500) byla odeslana jako Airmail, tudiz obycejne. V takovem pripade se neda u posty reklamovat ztrata zasilky, jelikoz u moznosti Airmail, kterou jste si vybrala, neni sledovaci cislo.
Je mi lito, ale bohuzel Vam nemuzeme s touto zasilkou nijak pomoci.
Máte s takovým jednáním někdo zkušenosti nebo víte, jak bych ěla dále reagovat? Děkuji za odpovědi a rady

avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 25.07.12 18:04
 
avatar

Obávám se, že obyčejnou zásilku nebude možné vysledovat.

Jaké jsou obchodní podmínky zmíněné společnosti. Co se v nich píše o zasílání? Pojišťuje zásilky?

doplněno 25.07.12 18:04:

Jak/čím Vám doložila, že zboží skutečně odeslala?

 
Od: bernaskova
Datum: 26.07.12 10:51
 

Prý, že pokud je to posláno tímto způsobem, jakoby obyčejně, zásilku není možné vysledovat, žádala jsem, ať tam aspoň zavolají a pokusí se zeptat, to firma odmítla s tím, že se s nimi ta firma nebude bavit. Zásilky tohoto typu nepojišťují...moje chyba je, že jsem chtěla ušetřit 1000,- a nechala to poslat obyčejně, na druhou stranu neudělala jsem to poprvé a když ta firma něco nabízí měla by se za tu službu postavit...vůbec nevím, co teď dělat...na maily mi ještě odpověděli a použili úplně jiné příjmení a pak se omlouvali, že to spletli, jsou to celkem fušeři...mohli klidně tu zásilku odeslat někam do pryč...psala jsem jim, ať mi doloží že to skutečně poslali, že chci doklad a oni, že doklad neexistuje...nevím, jak se bránit a kam se obrátit...ale nechci aby jim to prošlo.

Od: transtocls
Datum: 18.10.12 01:17
 

Dobry den,

napadate nasi firmu na ruznych mistech internetu, v ruznych diskuzich a vsude jen uvadite ne uplne pravdive informace.

Nejak zapominate v tech diskuzich zminovat, ze Vam zasilka byla dorucena (mame od toho doklad).

Jeden odkaz na Vas prispevek, at si mohou ctenari porovnat, jak se Vase tvrzeni lisi:

http://www.omlazeni.cz/transt…cls-preprava-91-319730-0.html

Take jako autor byste mohla vystupovat pod jednim nickem a ne ho menit :)

Preji hezke dny!

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.