Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,nemůžu se s nikým seznámit a už mě to začíná dost štvát,vidím jak všichni s někým chodí a já jsem pořád sám
Možná bych měl napsat hlavní důvod proč tomu tak je,není to proto že bych byl nesmělý brejlounek pro kterého je holka něco co prostě je nad jeho síly...jsem normální kluk,20 let,svalnaté postavy,vysoký,sportuji,prej celkem pěkněj,tuním auta,chodím po diskotékách atd...ničeho se moc tak nebojím...ale je to proto,že mám poruchu řeči,nemůžu plynule mluvit,a to je ten hlavní důvod proč to nejde,nejsem žádnej psycho,nemám žádnou schýzu nebo něco takovýho,studuji VŠ a myslím že nejsem žádný blbec
Zkoušel jsem hledat klasicky na diskotékách atd...normálně oslovit,ale tam začal ten problém,jakmile ta holka uslyšela to moje PROKLETÍ tak tím to skončilo,pak jsem zkoušel na internetu ale to samé,jakmile se to ty holky dověděly tak zdááár...odstavili mě na vedlejší kolej dřív než mě vůbec poznaly
Nejsem panic,tohodle už se bát nemusím,přišel jsem o to za prachy v bordelu,bo jinak bych si asi nevrznulbohužel
Otázka na zkušené zní,kde ještě mám spíše skusit hledat,vůbec mi nejde o nějaký vzhled nebo něco tak,prostě chci milovat a být milován jako ostatní,strašně moc chci a dal bych za to vše...uvítal bych kdyby se našla holka třeba se stejným problémem nebo s podobným,třeba nevidomá,která si o sobě nebude myslet kdoví co a nebude to kráva...ale kde takovou najít...vážně nevím,ano,jsem ZOUFALEJ a hrozně moc