Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Brigáda vs zdanění

Od: fillip odpovědí: 5 změna:

Ahojj chci se zeptat kolik mi bude strhnuto z výplaty po zdanění? když jsem student a mám potvrzení o studiu..? minulí rok mi bylo strhnuto 300kč a pak mi už z výplaty nic nestrhávali jen u té první 300kč

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

iz*
hodnocení

0x

To závisí na výši výdělku/odměny a na tom, jestli u zaměstnavatele podepíšete prohlášení k dani. Sleva na poplatníka a sleva na studenta Vám do určité výše příjmu (bohužel si nepamatuji přesnou částku) pokryjí daň, takže ve výsledku bude hrubý příjem = čistý příjem.

Nepracujete-li po celý rok, a dosáhnete-li v kalendářním roce příjmu alespoň 48.000 Kč, vyplatí se Vám po skončení roku podat daňové přiznání, v němž můžete slevu za poplatníka uplatnit za celý rok.

fillip
hodnocení

prohlášení jsem vyplnoval. a jak se pak žádá aby my ten zbytek vrátili když nepracuju přes rok?

iz*