Nejste přihlášen/a.
Ahoj všem
Chtěla bych se Vás zeptat na váš názor .Hledám nezávislý názor,proto se s Vámi chci poradit.
Mám přítele,jsme bez měsíce rok.Studuji školu která je až na Moravě,protože je v ČR jediná.Jinak bydlím v okolí Krkonoš jako můj přítel.
Ze školy jsem jezdila na každý víkend domů,respektive k přítelovi , protože vztahy s mou rodinou připomínají spíše Itálii ...Přijížděla jsem v pátek večer a odjížděla v neděli ráno.Ovšem nedávno jsem onemcněla a měla jsem tak vysoké horečky , že jsem nebyla schopna cestovat domů a zpět do školy.Bohužel se mi nemoc protáhla na měsíc, takže jsme se měsíc neviděly,jen jsme si každý den volaly a psaly.Mezitím jsme se nesčetněkrát pohádaly kvůli maličkostem , ale pořád jsme si říkaly , že až budeme spolu ´, bude vše zase v pořádku.Dva dny před tím než jsem měla přijet za ním,mi napsal sms a v ní bylo , že se se mnou rozchází , že už dál nemůže,že jsem suprová slečna,ale že se strašně málo vidíme.Samozřejmě jsem mu nedělala scény a jen jsem mu řekla že bych ho chtěla naposledy vidět a že si od něj rovnou vezmu věci.Souhlasil.
Když jsem za ním přijela , byl celý poškrábaný a něco mi nesedělo.Ryla jsem do něj tak dlouho , až mi přiznal že se vyspal s jednou slečnou.Samozřejmě mě to moc bolelo , ale nedala jsem to znát...Byly jsme spolu na kávě , zmrzlině a on mi řekl , že to chce vše vrátit, že si to neumí beze mě představit.Řekla jsem mu , že já taky ne , takže jsme dál spolu.Ovšem , přišla jsem na to, že i když se s tou holkou vyspal den potom co se se mnou rozešel,tak si s ní psal už o hodně déle,ale jen jako kamarádi,ovšem s oslovením:Kočko,Zlato moje atd...
Teď jsou sice velké prázdniny a jsme stále spolu , nemáme jediný problém,ale já se stále trápím.Má tenhle vztah vůbec cenu?Můžu mu věřit , že už to neudělá?Nebo se mám obávat že se to stane hned v září znovu?Mám ho moc ráda , ale bojím se , že k němu ,,přirostu,, ještě více a on mi znovu ublíží