Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zaměstnanec (já) vs. šéf

Od: susen* odpovědí: 10 změna:

Dobry den.Mam mensi problem.Pracuju jako skladnik v jedne male firme zabyvajici se IT (pocitace atd).Ve firme pracuju pres 5 let,vedeni si me celkem ceni (nekolikrat jsem dostal pridano atd),nicmene mam problem s jednim sefem.Byl jsem ted dlouhodobe nemocny,uz pres rok mam problemy se zady a v breznu se mi stalo,ze jsem se nemohl pohnout,nasledoval sled vysetreni,rhb,ct,nasli mi vyhrez plotynky,atd..po 3 mesicich jsem ukoncil PN a nastoupil do prace i pres bolava a blokla zada,a od te doby jeden ze sefu po me jde jako slepice po flusu.neustale mi neco vycita,hleda sebemensi chybu aby me mohl sprdnout.zacalo to minule pondeli,kdy jsem misto 3 faktur ke zbozi vytislnul pouze dve (tu treti on musel dotisknout),pak prisel s tim,ze zbozi ve vetsim mnoizstvi musim davat na paletu a ne do voziku,ze se mu to spatne kontroluje,dnes prisel s tim,ze po skladu zustavaji pohazene krabice od zbozi (kazdy vecer po praci chodim s vozikem a veskery bordel uklizim),vyhrozoval mi,ze zacne sledovat kdo ty krabice tam nechava a bude si to zapisovat a vecer,kdyz jsem jednu velkou opbjednavku vyskladal na paletu,mel zas problem,ze nemohl neco na te palete najit,pak behal po skladu a nadaval,ze jsem to nekde odlozil a kdyz jsem k te palete prisel,tak to zbozi jsem hned nasel,jen se stacilo trochu ohnout a kdyz jsem mu to rekl,tak hned argumentival tim,ze je to blbe naskladane,ze se v tom musi prehrabovat (pritom na to ani nesah) a porad si neco hleda a vymysli,pritom pracuju uplne stejne jako pred PN,naopak jsou tam jini kolegove,co se praci vyhibaji a jim vse prochazi...bojim se neco udelat,rict,ozvat se,protoze on hned zacne kricet,je nervni,haze kolem sebe rukama a pak dela jeste vetsi zlo.za Hlavnim sefem se taky obavam jit,napadlo me totiz,jestli se nahodou nesnazej me z firmy dostat,kdyz vedi,ze mam zdr.problemy.mam rodinu,dvouleteho syna a druhe na ceste.praci hledam uz pres dva r