Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
jaká práva spotřebitel má v případě, že zakoupil voucher na slevovém portálu a ten pak přestal komunikvat s nasmlouvanými firmami, a ty v reakci na takovou situaci přestaly vydaní vouchery přijímat? Konkrétně se jedná o slevový portál DEAL LX.
Děkuji za informaci
Spotřebitel uzavřel smlouvu se slevovým portálem, peníze by tedy měl vrátit on. (Kontaktní údaje jste doufám uchoval/a, potvrzení o platbě Vám v případě potřeby vystaví Vaše banka.)
Tuhle odpověď jsem dostalal od jednoho slevového portálu, stále trváte na Vaší iformaci?
"Slevový portál je pouze zprostředkovatel slevy, není poskytovatelem služeb. Prvně je s problémem třeba se obrátit na poskytovatele, tedy partnera, který u nás slevu vystavuje. "
Ještě jednou moc děkuji za radu.
Slevový portál s Vámi uzavřel smlouvu a další smlouvu uzavřel s poskytovatelem objednané služby. Vy jste zaplatil slevovému portálu. Myslíte si, že by měl peníze vracet někdo jiný?
doplněno 12.07.12 12:50:Případně, že byste Vy jako zákazník slevového portálu, měl řešit nesrovnalosti mezi slevovým portálem a konečným poskytovatelem služby? To by si to podle slevový portál moc zjednodušoval.
doplněno 12.07.12 13:17:Vy tu smlouvu nemáte k dispozici?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.