Tesco Clubcard kupon e-mailem?

Od: Datum: 10.07.12 18:27 odpovědí: 8 změna: 19.07.12 17:59

Dnes mi přišel e-mail s informaci, že dostávám jako dárek poukázku na 300 Clubcard bodů kterou je možné uplatnit do 31.7.2012 při placení v Tescu s Clubcard kartou. Je k tomu i odkaz na stahnutí toho kuponu ve formě pdf souboru. Připadá mi to trochu divné a tak by mne zajímalo zda jste někdo kdo využíváte Tesco Clubcard taky něco podobného e-mailem nedostali. Je to poprvé co mi něco od Tesco Clubcard přišlo e-mailem. Doposud mi všechny kupony zasílali poštou a také i dnes mi pošta doručila jejích kupony na slevu na krmeni pro psy. Ten e-mail mi připadá divný mj. i proto, že přišel z adresy petmilionu@o2.com a ne z nějaké s doménou Tesca. Co si o tom kdo myslíte a jaký máte na to názor? Nerad bych přišel do Tesca s nějakým doma vytisknutým kuponem a tam se dověděl, že takový kupon není platný nebo, že je falešný nebo dokonce si kvůli tomu nadělal i nějaké problémy.


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: hankauk*
Datum: 10.07.12 18:44
 

Problémy si s tím určitě nenaděláte. Mělo by to být normální... alespoň v UK je. Mně chodí originál kupony a čas od času je možné zdvojnásobit jejich nominální hodnotu. Přes internet zadám kód svého originál kuponu, vyberu, za co chci utratit ten nový a pak si počkám, až mi to pošlou emailem. Vytisknu a jdu s ním na nákup.

Emailové adresa divná být nemusí. Mohou mít akci, která se jmenuje "pět milionů" a o2 pouze dodalo místo na serveru.

 
Od: vlazy*
Datum: 10.07.12 20:48
 

Nevím, možná to normální je ale mne se to příliš nezdá. Ono těch spamových a různých e-mailů chodi tolik, že se je někdy těžko orientovat co je a co není normální e-mail, tak aby člověk nenaletěl na něco nekalého. Navíc mi tento e-mail Thunderbird označil jako nevyžádanou poštu a přišlo to na jednu moji adresu o které si nejsem zcela jistý, že bych ji někde v souvislosti s Tesco Clubcard uváděl. Překvapilo mne to, protože mi prozatím nikdy od Tesco Clubcard nepřišel žáden e-mail. Ono to co je v UK možná zcela normální v ČR normální nemusí být. V tomto e-mailu mi také nabízejí registraci do toho Tesco Clubcard a tak kdyby to zasílali registrovaným lidém tak by byl nesmysl jim nabízet registraci do něčeho kde už registrovani jsou.

Od: askmenow*
Datum: 11.07.12 01:54
 

Zkuste se optat tady: http://www.clubcard.cz/zakaznicka-podpora.html

doplněno 11.07.12 01:55:

Popř.: VOLEJTE 800 222 555
bezplatná linka Clubcard
PO - PÁ 8:00 - 18:00

 
Od: hop®
Datum: 11.07.12 08:40
 
avatar

Tento mail jsem dostal také. Přitom se společností TESCO nemám nic společného, kromě občasných anonymních nákupů. Ovšem mám paušál od O2, právě na mailovou adresu uvedenou u O2 mi mail přišel, předpokládám že společnost Telefonica poskytla databázi svých klientů pro zaslání tohoto reklamního mailu.

 
Od: vlazy*
Datum: 11.07.12 10:19
 

Tak jserm jim ohledně toho napsal e-mail s dotazem o co se jedná a jsem zvědavý zda nebo co mi na to odepíšou. Připadá mi to ale jako nějaká spíše spamovací akce ze strany O2 ve spolupráci s Tesco Clubcard.

doplněno 11.07.12 22:21:

Tak jsem si s ními dnes dopoledne ohledně toho e-mailu trochu dopisoval a napsali jsme si tak několik e-mailů. Připadalo mi to tak jako bych si dopisoval s nějakým pomateným člověkem. Stále se mne dotazovali na něco co jsem jim už dříve napsal. Nakonec mne požádali abych jim zaslal celé znění e-mailu který mi přišel z adresy petmilionu@o2.com aby to mohli prověřit o jaký kupón se jedná a jestli nešlo o podvod. To jsem jim samozřejmě zaslal i přes to, že jsem jim to zaslal už na začátku v prvním e-mailu. Tím komunikace s ními skončila a už nic mi na to neodepsali. Připadá mi to, že možná zjistili, že se jedná o nějakou jejích ne příliš solídní akci a tak se nyní vyhýbají přiznat pravdu. Uvidím co bude zitra, zda se ještě ozvou a něco ohledně toho odepíšou a nebo to nechají tak bez odpovědi o co se jedná.

doplněno 12.07.12 20:29:

Protože dnes mi od nich žádna odpověď nepřišla tak jsem jim ještě jednou napsal. Odepsali mi mj. toto:

"Na Váš dotaz ohledne adresy petmilionu@o2.com se neumím vyjádřid, v každém případe kupón na 300 bodů můžete použít."

Nasouvá se mi otázka co tam ti lidí dělají když se na dotaz neumí vyjádřit? Chápu, že všichni zaměstnanci Tesca nemusí vědět všechno a nemusí být o všem informování, ale pokud něco neví tak by si to snad mohli zjistit. Proč by se tím ale obtěžovali když je jednodušší tazatele jen tak něčím zbýt. Celou dobu se mnou komunikoval nějaký Tomáš Zelník který byl u všech e-mailů podepsaný za CLUBCARD tým.

Od: vlazy*
Datum: 19.07.12 17:21
 

Tak jsem v čera ten kupon vytisknul a při nákupu v Tescu u pokladny použil. Prodavačka se na to trochu nedůvěřivě podívala, tak jak by něco takového viděla poprvé a ani mi nevěděla odpovědět zda je ten kupon platný nebo ne. Nakonec ale načetla čárový kod z toho kuponu a na účtu za nákup se se mi přičetlo navíc ještě 300 bodů. Z toho vyplývá, že kupon byl asi platný a ten e-mail kterým mi to přišlo nebyl podvodný. Trochu se mi na tom všem ale nelíbí to jakým způsobem ty kupony rozesílají. Přišlo to z adresy petmilionu@o2.com a první co mne napadlo bylo to, že to bude asi nějaký nežádoucí spam nebo podvod. Z takové e-mailové adresy bych od Tesco Clubcard rozhodně nic nečekal. Navíc jejích zákaznická podpora se na dotaz ohledně toho neumí vyjádřit. Také jsem si všimnul, že na tom kuponu mají nahoře uvedené "Platí do 31.7.2012." a dole "Kupon je platný od 31.7.2012." čímž zbytečně matou lidi. Když už něco dělají tak by to mohli dělat pořádně a ne to jen tak odflaknout.
Datum: 19.07.12 17:35
 
avatar

Jednou mi přišel SMSkou číselný kód na slevu 100 Kč při nákupu myslím nad 800 Kč. Ale jen v Tesco Jičín. Slevu jsem využil a fungovala.

 
Od: vlazy*
Datum: 19.07.12 17:59
 

Nejde mi o to zda to funguje, ale oto, že ta jejích zákaznická podpora se k tomu neumí vyjádřit a nedokážou na to tazateli odpovědět. K čemu tam jsou a za co je plati když zákazníkovi nedokážou odpovědět na dotaz?

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.