Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak se zbavit akné

Od: broucek* odpovědí: 18 změna:

Zdravím všechny,potřebovala bych poradit.Mám akné a nevim jak se ho zbavit,vyzkoušela jsem snad už všechno,byla jsem i u kožního lékaře,ale marně,jakýkoliv přípravek co mi dal,tak to bylo jen horší.Známá mi poradila i přípravky z konopí,první měsíc dobré,ale pak se začalo znova objevovat.Najde se někdo kdo by mi poradil?

18 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

bena*
hodnocení

0x

Mě kožní předepsala Akneroxid 10 a k tomu Dalacin T. Od té doby se mi to výrazně zlepšilo. Je tam teda trošku vyšší doplatek (kolem 230 Kč), ale to mě opravdu pomáhá. Zkuste se ji na to zeptat, pokud Vám to nenapsala.

cocinkamichalka*

Já mám zase výbornou zkušenost s antibiotickou vodičkou Zineryt, takže zkoušet zkoušet zkoušet!

broucek*
hodnocení

Zineryt jsem taky mela,ze zacatku dobré a pak to zase začlo.Já jsem totiž nikdy akné neměla,ale po gynekologickém zákroku se mi začalo objevovat,a už to budou 4roky

cocinkamichalka*

Zinerytová kůra se musí opakovat, cca 2x až 3x do roka...

cocinkamichalka*

A co nějaká moderní medicína? Mě na akné dost pomohl tzv. chemický peeling, dělá se to kyselinou mravenčí a vyhladí to i drobné jizvičky po akné...

Potom samozřejmě životospráva, nejíst čokoládu, ostré...

broucek*
hodnocení

Já si zkusím zajít ke kožnímu lékaři.ale k jinému protože u tý kožní jak jsem byla tak mi to spíš přišlo že jsem u ní byla jako pokusný králík.Čokoládu nejim,na tu mám alergii,ale mohla bych vyzkoušet moderní medicínu,mohla by jste m poradit kde jste na ní byla?Děkuji:)

lupita*

dělá se to kyselinou gykolovou, ne mravenčí, ta je jedovatá :)

broucek*
hodnocení

Tohle jsem ještě neměla,zkusím se na to zeptat

ron*
hodnocení

0x

Dobrý večer.

Zkoušela jsem různé vodičky a přípravky doporučené kožním lékařem .Pomohlo mi až nasazení hormonální antikoncepce.

broucek*
hodnocení

Bohužel já nemůžu používat jakoukoliv antikoncepci:(

samadoma*
hodnocení

0x