Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Stížnost na restauraci

Od: robotron2012* odpovědí: 21 změna:

Stala se mi munulý týden velmi nepříjemná věc na Pustevnách v kolibě Valaška. Nejen, že mě obsluhovala velmi neochotná číšnice, která mi ve 40 stupňovém horku donesla teplý Sprite a po žádosti o led řekla že žádný nemá. Ale když jsem si objednala zmrzlinový pohár, tak kuchař z kuchyně na mě přes okno zavolal"Tak dobrý pohár si ještě nejedla co, ty čubko". Byl to šok.Jsem slušný člověk a něco takového se mi ještě nestalo. Napsala jsem stížnost majiteli mailem, ovšem odpověď žádná. Na koho se mohu obrátit?

 

 

21 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

buss
hodnocení

1x

Po celou dobu provozu tam musí být někdo, kdo přijímá reklamace. Tedy nutně ne šéf.

 

krkovicka*
hodnocení

0x
Majitel může být i ten kuchař-taky jedna moje osobní nemilá zkušenost.Vyčkejte omluvy.
Na internetu jsou recenze na restaurace tam můžete napsat.Jsou anonymní a mnohdy zkreslené.
doplněno 10.07.12 07:49: Na pustevnach jsem měla spolužáka jako kuchaře.Už tam zřejmě nedělá,protože tohle by si nedovolil.
mike32*

Já nějak nechápu proč jste to nevířidila osobně přímo v restauraci ... a nebo pokud jste tam byla sama a bála se ozvat, tak později v doprovodu přítele, manžela apod.

Stěžovat si po e-mailu mi připadá dosti ubohé a "srabácké" - nezlobte se ...:)

robotron2012*
hodnocení

Myslíte, že jsem se s nimi měla začít rvát. Byla jsem tam se synem, který okamžitě zakročil. Chtěla jsem zavolat šéfa, řekli že tam není. Všechni jídlo jsme tam nechali a dlouho marně hledali na internetu komu to vlastně patří.

mike32*

Pokud syn zakročil ( požadoval omluvu ) ... a "kuchař" se omluvil ... co dál řešíte? Majitel stejně bude držet s ním a Vaší stížnosti se jistě vysmějí ... to snad chápete ... .-)

metallica*

se dá najít na obchodním rejstříku firem komu to patří ne?

 

 

lidus*
hodnocení

0x

Přece mi nechcete říct, že jste ten pohár jedla. Pokud se stane, že nejsem v restauraci spokojená, zvedám se a odcházím. Nikdy bych si nedala další jídlo když jsem první porci z nějakého důvodu vrátila. Komu si stěžovat? Pokud šlo o kvalitu jídla, pití, čistotu... tak ČOI, pokud šlo o ta slova, tak zřizovateli, ono se nic nestane, to víte v sezoně je personálu málo. Snad bych si jen poznamenala do notýsku, že do této restaurace už nikdy nemám chodit.

robotron2012*
hodnocení

Já jsem ten pohár samozřejmě nejedla, ale věnovala jsem ho tomu pánovi s patřičným komentářem. Nedotkla jsem se ničeho, ani pití. Na místě to řešit nešlo, protože se se mnou nikdo nebavil a na žádost ať zavolají šéfa mi bylo řečeno, že tam žádný není.

 

hodnocení

0x
avatar hangar

Tak pokud byl pohár onou oslovenou snězen.. no myslím si své...

robotron2012*
hodnocení

Samozřejmě, že nebyl. Věnovala jsem ho tomu pánovi, ovšem slušně.

 

hahanaj*
hodnocení

0x

Já tedy s mou povahou ,bych nepila ani ten sprite - pokud tedy bych ho chtěla s ledem - pak bych nemusela nic řešit

V dnešní době se spravedlnosti nedovoláte a stěžovat si můžete komu chcete.

Situaci chtělo řešit přímo na místě,mohla jste pohár vrátit,kuchaře někam poslat a odejít jako vítěz.

Teď už můžete opravdu jen tu čárku do zápisníčku s poznámkou: Tam už nikdy nejdu.

doplněno 10.07.12 08:32:

Vidím,že jsem zmeškal několik komentářů,udělala jste samozřejmě dobře,že jste vše odmítla.

Ale nápravy se nedočkáte,bohužel.

robotron2012*
hodnocení

Nic jsem nepila ani nejedla.

hahanaj*

Bohužel i takové sbíráme zkušenosti- taky jich pár mám - a už jsem nikdy ty podniky nenavštívila a řekla jsem jim od plic co si myslím a fakt se mi ulevilo- i když tam třeba nebyl šéf - on by stejně držel při nich, nemyslete ,že by je seřval- moje zkušenost.

 

hodnocení

0x

Osobně bych na zmíněnou událost zapomněl, a nadále se jí nezabýval.

Důvodů je hned několik. Ztrácet čas záležitostí, která není řešitelná? Představa o možném dialogu s vedoucím provozovny, následnými následky pro zaměstnance, je zcestná. Nejedná se přece o žádný velký podnik zvučného jména, kde by platilo náš zákazník - náš pán. Předpokládám, že pokárání by bylo čiště symbolické, provozující by měl pochopení pro reakci zaměstnance. A doprošovat se o omluvu?

Nevíte, proč byl zaměstnanec tak podrážděný. Avšak v žádném případě jeho reakci nic neomlouvá.

Urážka je pro někoho nepřekonatelná překážka, ale nemáte důvod brát jeho výrok osobně. Myslete si své, a věnujte svůj čas smysluplnějším činnostem.

 

hodnocení

0x
avatar wydra

Doufam, ze jste nic neplatila!?

Rozhodne bych napsala na COI a do prislusneho platku novinoveho a este treba na obec, no proste kam se da!

Btw znama dostala pred tremi tydny v jednom motorestu u pribrami kachnu prolezlou cervama!

Tak se ji zvedl kufr, ze to ani nevyfotila, coz byla zasadni chyba. Nicmene napsala na vsechny svetove strany. Hned na ne skocila hygiena. Bohuzel nemeli kachnu uz v nabidce, presto jim nasli takovy binec a humus, ze platili tucnou pokutu a este maji clanek v pribramskem deniku,

Jojo, dejou se veci. Jen se nedat!

 

majsterjoe*
hodnocení

0x

To jsem velmi zaskocen, tam jsem byl vzdy spokojen, ale je to uz dlouho.N

Nenechte se odradit a stezujte si. i na zivnostenskem urade by stiznost pomohla. Vzdyt to neni nejaka obycejna hospoda IV. cenove. Je dulezite vedet jak se k tomu majitel vyjadri. A je dulezite aby ostatni lide vedeli, jak to tam funguje. Takze i ta recenze na podnik je dobra vec. Jen nevim, kde takove veci jsou.

 

lucimera*
hodnocení

0x

To co se vám událo je naprosto neomluvitelné. Situaci se Spritem bych ještě skousla. To, že v takovém vedru Sprite zteplá, by se ještě dalo zkousnout (i když - to nemají lednici?). Ale že nemají led, to nechápu. Co je na tom zmrazit trochu vody? Každá restaurace přece nějaký mít musí!
Ale to s tím pohárem, to mě naprosto dostalo. Jak si člověk může něco takového vůbec dovolit? Ano, možná jste se jim jako zákaznice nelíbila a nebyla jste jim sympatická, to ale ještě není důvod k nadávkám. To naprosto přesahuje všechny meze slušnosti. Takhle si jako restaurace moc dobrou pověst neudrží - teplý Sprite, nepříjemná obsluha a ještě k tomu sprosté nadávky.

Těžko říct, co můžete udělat. Stížnost mailem asi nic nevyřeší, když na ni majitel není schopný odpovědět. Většina majitelů by na něco takového nereeagovala, protože kdyby se to dostalo ven mezi lidi, jejich restaurace by padla do rukou kritikům a ti už by si ji podali. Možná by stálo zato mail odeslat ještě jednou, pár dní počkat, a kdyby se pořád nic nedělo, klidně a se vší vervou bych napsala do redakce nějaké televize - Novy, Primy - o vašem zážitku. Oni jsou to redaktoři zvídaví a mnohdy v těch zprávách jsou i naprosté blboviny, které vůbec lidi nezajímají, takže by to určitě zaběhli prošetřit - jak v tom vidí kšeft... Třeba byste pak byla ještě v televizi. A ono by už pak kuchaře i číšnici přešla chuť si utahovat ze slušných lidí.

Za pokus to stojí, navíc když napsat mail zabere nejvíc 5 minut.

Hodně štěstí.

 

hodnocení

0x
avatar ruze

Člověk se nesmí dát a řešit vše okamžitě a na místě.Někdy je opravdu dobré se řídit radou,,Na hrubý pytel,hrubá záplata,,! To mají štestí,že tam zrovna nebyl můj švagříček,je to skvělý chlap a nemusela by jste být ani jeho příbuzná a nebo známá,kuchaře by chytil za ,,flígr,, a tv tom poháru by mu ,,čumák,,pěkně vymáchal a to s patřičným,peprným (né sprostým) brněnským ,,žargónem,,! On je totiž původem z 1/2 ,,brňák,,a z druhé 1/2 Bulhar.,,Smrtící kombinace,,! *smich**smich*

ben*

jojo, pokud je váš svagříček na stejné nebo ještě nižší úrovni jako ten kuchař, tak pak ano..*smich* Pokud tam byli i nějací svědci, kteří to viděli, tak ste klidně mohli zavolat hlídku pčr a pán by dostal pokutku na přestupek proti obč. soužití...i když to je docela extrém:D

Můj švagříček je na dost vysoké úrovni i postu,jen si nenechá líbit křivdu a řeší ji a nekývá hlavou ,,ve stádu,,a jen tiše nemlčí,jako většina v tomto státě.Pokuď jsem neprávem osočena,urážena,bráním se hned na místě a nestěžuju si pak někde,že se mi stala křivda.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]