Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Odeslání balíku - nereakce prodejce

Od: petr5 odpovědí: 2 změna:

Ahoj všem, potřeboval bych poradit v zapeklité situaci. Reklamoval jsem součástku do auta a proběhlo několik výměn balíky tam a zpět.. Poslední 2x součástky jsem posílal v balíku s pojištěním 5000 Kč poštou na adresu prodejce s tím že to prostě nefunguje. Prodejce nereaguje už ani na výzvu co s tím a dokonce trvdil před tím že nejsem jeho zákazník.. Když už jsem balík s pojistkou přibližné ceny na jeho adresu poslal mohu tu čásku na něm vymáhat, abych měl alepoň něco když už ne celou částku?..podací lístek mám.. Mám začít pátrání na poště s tím že to převzal? Je mi to protivné že jsou takový přinejmenším neseriozní prodejci..Děkuji za radu..

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

cepagis*
hodnocení

0x

Pojištění zásilky, tedy to co napíšete na podací lístek (a zaplatíte v poštovném) je jenom pro případ, že by zásilku poškodil či ztatil přepravce (předpokládám, že Česká pošta). Sám jistě uznáte, že si v telefonním seznamu nemohu najít pana Nováka, poslat mu cihlu pojištěnou na 50.000 a tvrdit mu, že mi tyto peníze dluží. Kdyby ale při troše štěstí zásilku pošta ztatila, těch 50.000 by Vám nahradila a bylo by jí jedno, co v zásilce skutečně bylo...

 

flip
hodnocení

0x

ceskaposta.cz/... pokud máte po ruce podací lístek, mrkněte sem, kde se zásilka nachází

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]