Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kontaktní čočky

Od: anetsim* odpovědí: 6 změna:

Prosím poraďíte levnou optiku v Brně?Zejména co se týká kontaktních čoček, ani nevím jaká vlastně cena čoček je, ale jsem studentka, takže čím menší cena, tím lepší. Pokud máte někdo zkušenost, poraďte. děkuji:)

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

frosti*
hodnocení

2x

Na 100 % doporučuji Eiffel Optic, zejména jejich e-shop. Už několik let takto kontaktní čočky nakupuji. Používám Air Optix aqua. Ve všech optikách se cena za 6 měsíčních čoček pohybuje cca kolem 1.200 Kč. Na každé oko mám jinou dioptrii, takže žádná levná záležitost to není. V Eiffel Optic nabízejí ty samé čočky za 750 Kč a když si je pořídíte přes e-shop, tak za ně zaplatíte jen 555 Kč a doprava je zdarma, pokud si je necháte poslat na pobočku.

V seznamu prodejen jsem našel, že tato optika se také nachází i v Brně.

hodnocení

0x

Zdravím. Anet, mrkněte sem: www.optikbrno.cz/ zda by ceny pro Vás byly přijatelné.

verun*
hodnocení

0x

Já mám teda čočky z netu, vlastně i brýle...vyjde to daleko levněji :)

askmenow*

Pokud chápu, že jde o vaše první čočky, nechcte si odborným pracovníkem v optice, který je zaměřený na čočky, poradit - překontrolovat oči, zjistit zakřivení, překontrolovat dioptrie a nechat si prostě poradit. Nebo u očařky. Možná první čočky vyjdou trošku dráž, než by musely, ale není nic horšího, než když si lidé kupují sami po netu třeba špatně zakřivené čočky, nebo nemají oči pro čočky vhodné. Až zjistíte, co vám sedí, můžete si ten typ kupovat levně po netu.

Většina slušných optik nabízí balíček pro novonosiče čoček - naučí vás je aplikovat, překontrolují oči, vše vám zjistí, dají vám první pár, vymění, pokud nevyhovuje.

katasku*
hodnocení

0x

Dobrý den,