Obchod s potravinami - chytne se?

Od: Datum: 01.07.12 20:21 odpovědí: 11 změna: 02.07.12 11:24

Dobrý večer,

jsem sice ještě studentka, ale ráda bych si vyslechla Vaše názory. Bydlím na vesnici, kde dosud nebyl leta žádný krám, jezdila zde nepravidelně pojízdná prodejna a teď se bývalého krámu chopilin vjetnamci. Kdyby se našla vesnička, kde tam a ani poblíž není žádný krám, myslíte že by se to chytlo?

Děkuji za odpoveď.

Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: vsimavy
Datum: 01.07.12 20:40

Samozřejmě, že by se to nechytlo. Důvodů je celá řada, ale např. nejste schopna konkurovat větším obchodníkům cenou, nebudete mít dostatek zákazníků (díky vysoké životní úrovni v každé domácnosti jsou 2 - 3 auta a lidé si nakoupí levněji a kvalitněji při cestě z práce), nikdy nebudete mít pracovní nasazení a schopnosti srovnatelné s Vietnamci v sousední vesnici, atd. Zabývat se tím se zbytečná ztráta času a peněz.

Datum: 01.07.12 20:41