Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
kvůli chyby v telefonu jdu už po druhé reklamovat telefón a to se stejnou závadou. Poprvé mi jen přehráli firmware v telefonu, což nepomohlo a po nějakém čase se chyba začala znovu projevovat. K tomu má navíc ještě telefón jeden problém a ten vůbec nebyl vyřešený.
Můžu požadovat vrácení peněz, když je to podruhé a stejná závada? Nebo to musí být až po třetí reklamaci?
Děkuji.
Po třetí reklamaci (tzv. 2x jste výrobek reklamovali) a přicházíte raklamovat potřet, můžete trvat na vrácení pěněz nebo výměně zboží.
Ve většině prodejen vyřizují reklamace bez problému. Stalo se mi už ale, že mě nutili do výměny zboží za "super extra výhodné" slevy. Takže nenechte se zvyklat a trvejte si na svém právu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.