Druhá reklamace - vrácení peněz

Od: Datum: 29.06.12 20:27 odpovědí: 2 změna: 29.06.12 20:51

Dobrý den,

kvůli chyby v telefonu jdu už po druhé reklamovat telefón a to se stejnou závadou. Poprvé mi jen přehráli firmware v telefonu, což nepomohlo a po nějakém čase se chyba začala znovu projevovat. K tomu má navíc ještě telefón jeden problém a ten vůbec nebyl vyřešený.

Můžu požadovat vrácení peněz, když je to podruhé a stejná závada? Nebo to musí být až po třetí reklamaci?

Děkuji.


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: skye®
Datum: 29.06.12 20:30
 

Až po třetí reklamaci. Ale zkuste se domluvit, někde to udělají i dříve. Dle zákona ale až po třetí reklamaci, která potvrdí stejnou závadu.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: ron*
Datum: 29.06.12 20:51
 

Po třetí reklamaci (tzv. 2x jste výrobek reklamovali) a přicházíte raklamovat potřet, můžete trvat na vrácení pěněz nebo výměně zboží.

Ve většině prodejen vyřizují reklamace bez problému. Stalo se mi už ale, že mě nutili do výměny zboží za "super extra výhodné" slevy. Takže nenechte se zvyklat a trvejte si na svém právu.

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.