Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Druhá reklamace - vrácení peněz

Od: navstevnikk odpovědí: 2 změna:

Dobrý den,

kvůli chyby v telefonu jdu už po druhé reklamovat telefón a to se stejnou závadou. Poprvé mi jen přehráli firmware v telefonu, což nepomohlo a po nějakém čase se chyba začala znovu projevovat. K tomu má navíc ještě telefón jeden problém a ten vůbec nebyl vyřešený.

Můžu požadovat vrácení peněz, když je to podruhé a stejná závada? Nebo to musí být až po třetí reklamaci?

Děkuji.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

skye*
hodnocení

2x

Až po třetí reklamaci. Ale zkuste se domluvit, někde to udělají i dříve. Dle zákona ale až po třetí reklamaci, která potvrdí stejnou závadu.

 

ron*
hodnocení

0x

Po třetí reklamaci (tzv. 2x jste výrobek reklamovali) a přicházíte raklamovat potřet, můžete trvat na vrácení pěněz nebo výměně zboží.

Ve většině prodejen vyřizují reklamace bez problému. Stalo se mi už ale, že mě nutili do výměny zboží za "super extra výhodné" slevy. Takže nenechte se zvyklat a trvejte si na svém právu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]