Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
jak již nadpis napovídá, mám na první pohled jednoduchou otázku, která může působit globálně, ale vnímám ji spíše objektivně a individuálně...
Tento rok to bude již třetím co pracuji jako bezpečnostní technik, práce mě do určité míry naplňuje... V současné době se rozhoduji o studiu na vysoké škole kde se dovnívám, že uplatním více svůj potenciál... Obávám se, že kombinované studium nebude taková "hračka" a vzhledem k pružné pracovní době si myslím, že se nejedná o nejlepší řešení...
Řídím se mottem, že práce je momentální zdroj příjmu, kdyžto vždělání je na celý život... Nevím, zda toto moudro má v dnešní době nějakou váhu...
Uvítám vaše zkušenosti s podobním rozhodováním, popř. životní příběhy
Ve finále mi jde především o radu a rozumný úhel pohledu, který určitě ocením!
Když už nic, taká studim na VŠ dá něco do života a nikdo vám to už nikdy neodpáře. Vy ten titul nebudete muset používat, ale budete ho mít. Každé studiium člověku otevírá nové dveře a obzory, setkáte se s novými lidmi. Ale samozřejmě, je to také velké odříkání, samé učení. Taky jsem studovala při zaměstnání a vím tedy, o co jde. Takže za mě - ano jsem pro studium.
Jen si říkám, zda-li je reálné kombinované studium... Z mého pohledu si úplně nedokáži představit náročnost celého studia.
Rozmýšlím se mezi PF a Filozofií (ujep), jaké může být časové vytížení a jaká je pravděpodobnost úspěchu?
Je to trošku výzva, si říkám, ale přeci jen reálná...
Děkuji.
Jako pravděpodobnost úspěchu je vysoká, ale budete tomu muset obětovat opravdu hodně ze svého času. Jednak budete jezdit na přednášky, pak se budete muset učit doma a zároveň chodit do práce. Ale když to zvládla ženská při práci a s malým dítětem, proč byste to nezvládl vy, ne? Budete muset být k sobě tvrdý, jinak byste pohořel už v prvním semestru. To bývá nejtěžší a prosívárna. Kdo projde úspěšně první semestrem, většinou vydrží až do konce.