Osypane dlane a prsty

Od: Datum: 24.06.12 21:28 odpovědí: 20 změna: 03.07.12 16:10

Dobry den pred asi osmi dny se mi osypali dlane,prsty.Byl jsem na koznym a bylo mi zdeleno ze je to reakce na nejakou latku benzin,aceton atd...Ale ja takove latky nepouzivam vecinou delam v rukavicich.Pry se to za cas vyloupe.Dostal jsem na noc kapky na potirani Triamcinolon.Nekdy to ukrutne svedi i pres den.Pripomina to puchyrky a bradavice.Muzu vas poprosit jestli jste to nekdo uz mel a jak to lecit?Moc dekuji



avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: krkovicka*
Datum: 24.06.12 22:10
 
Kortikoidy,ruce po namazanim mít aspoň půl dne zafacováné.Znovu jdete na kožní.Měla jsem to taky a vrací se mi to-občas.Namazu a mám zas klid.Mast je na předpis.Opravdu tam zajděte.Já jsem se budila i v noci a myslela jsem že mi ty prsty vybuchnou jak natekaly.Ráno už jsem byla v čekárně u dr.
doplněno 24.06.12 22:12: Stačí i zpocený ruce v rukavicích a už ekzem reaguje.
doplněno 24.06.12 22:19: Kupte si obvaz a sterilní čtverečky.Po namazanim si každý prst oddelte a podložte ctvereckama.Obvažte potom gazou všechny prsty.Puchyre pukaji,nelevaji se a proto svedi.Nesmí do těch ran přijít špína ani prach.
 
Od: romanio
Datum: 24.06.12 22:26
 

A jakou mast ci krem vam napsala?Zde jeste jedno foto.

Od: krkovicka*
Datum: 24.06.12 22:40
 
Beloderm.Je jich plno druhů.Nic ve zlým.Máte to opravdu ošklivý.Musíte trpět jako kůň.Viděla to dr i v tomhle stádiu? Mě to šlo až na maso a podhnivalo to.Moje kožní se tvářila utrpene.Dobre věděla že mi není hej a ještě mi vynadala že jsem nepřišla dřív.
 
Od: romanio
Datum: 24.06.12 22:54
 

V tomdle stadiu ne.Zitra hned rano jedu.Doufam ze nema zrovna dovolenou.Dnes to svedilo jen sem tam.Jak jsem rikal na noc to kapu triamcinolonem.Za jak dlouho to po leceni zmizi?

Od: krkovicka*
Datum: 24.06.12 23:07
 
Kortikoidy zabírají hned.Je to silne antibiotikum.Jsou raznejsi a krátkodobé.V mém případě to trvalo 4dny ale už třetí den jsem mohla obvazy sundat.Záleží na rozsahu.Tu a tam se mi to znovu rozjede když pracuji s jarem,chemii apod. V minulém případě to byla reakce na šampón.Námažu dva puchyrky ale už nikdy to nenechám rozjet do takových extrémů...Dejte vědět jak jste uspěl.
doplněno 25.06.12 09:10: Hlavní je že aspoň eliminujete látku která je spouštěč.Brzo se uzdravte.
 
Od: kejki
Datum: 24.06.12 23:34
 

Triamcinolon je kortikoid, proti zánětu a svědění funguje. Není to antibiotikum, to jen pro upřesnění.

Nejste alergický na materiál rukavic? Latex je tím dost známý.

 
Od: romanio
Datum: 24.06.12 23:50
 

Rukavice pouzivam takove normalni pracovni rukavice je to latka a neco.Pouzivam je nekolik let,ale je mozne ,ze to muze byt i tim.Zkusim je co nejmin pouzivat a uvidim.Jinak dekuji za vsechny pomoci.

Od: romanio
Datum: 25.06.12 09:04
 

Tak jsem dnes byl na koznim a mam opet triamcinolon a beloderm mast.Zitra jdu na krevni testy a za mesic na alergologii do nemocnice.Tak jsu zjedav.Pak napisu jak jsem dopadl.Vsem dekuji

Datum: 25.06.12 10:05
 
avatar

Úplně stejně jsem měla osypané dlaně a prsty. Nemlich to samé. A také jsem dostala kortikoidy Triák a Beloderm a pár věcí ještě. Po dlouholetém trápení se mi na to kouknul patolog, strčil vzorek pod mikroskop a něco někam poslal a verdikt zněl - pustulozní psoriaza. Tedy hnisavá forma lupenky *plac*Třeba to u vás je opravdu alergie na něco. Jsem úplně bez sebe, když něco podobného u někoho vidím. Omlouvám se za svůj černý pohled.*sok* A pak jsem vypozorovala, že spouštěcí mechanizmus byl stres. Po hádce s mužem se mi za 12hodin vysypala. Kamarádka nejvěrnější, mrcha jedna hnusná. Šlapky máte čistré?

Ohodnoceno: 2x
 
Od: romanio
Datum: 25.06.12 10:29
 

Dobry den ano nohy mam ciste.Za tyden uvidim co vysledky.A mate to porad ci jak rikate jen po nejakem stresu a pak to odezni?Tim belodermem si to muzu mazat pres den v praci?Dekuji

Datum: 25.06.12 10:51
 
avatar

Psorka, lupenice, lupča, to je něco, co nechtějte ani mít. Je to na celý život a na mašli. *plac*Já mám pocit, že beloderm 2x denně. Ale pořiďte si nějaké prášky proti svědění. Zvláště pak proti záchvatovitému svědění. Např.Zodac. Ať vám ho napíše doktorka, protože do škrábáním porušené kůže se dá cokoliv mnohem rychleji a úporněji. Myslím, že se to dá i koupit bez receptu. V lékárně vám poradí i něco novějšího a lékařka napíše něco, po čem nebudete spavý.;) Hodně štěstí a žádnou lupenici!

Ohodnoceno: 1x
 
Od: myse®
Datum: 25.06.12 12:47
 
avatar

mi se to dělá jako součást atopického ekzému. synovi bohužel taky...

Mi pomáhá ty puchýřky propíchat (roztrhat) a potřít alpou... bolí to jako blázen, ale vysuší se a přestane.

často si v té době myju ruce studenou vodou a mýdlem, prostě vysušit...

 
Datum: 25.06.12 14:47
 
avatar

To Babkazov-já říkám,že "je věrnější než milenka" .Mám lupénku od 19 či 20?Už třicet let a stále jsem ji nezvládl,navíc se mi mrch převrátila,takže v zimě jsem OK ale v létě je to o hodně horší,ani nechodím k vodě,protože mi vadí slunce.

Něco podobného se mi stalo před cca půl rokem ,ale ne v takovém rozsahu a předtím ještě v menším asi před 2? roky.Nedělal jsem s tím ale nic,jen jsem se mazal "svou" mastí na lupenku (je míchaná,píše mi ji kožařka).Jen ještě-mně se to vyrazilo při chřipajzně!

 
Od: ron*
Datum: 25.06.12 12:53
 

Dobrý den,

Můj syn měl podobně vypadající ekzém na rukou někdy i na lýtku. Nemohl se toho zbavit, obešel několik kožních lékařů, vyzkoušel různé masti na předpis. Ze všeho, co vyzkoušel se nejvíce osvědčila obyčejná Calciová mast z lékárny bez předpisu.

 
Datum: 25.06.12 13:07
 
avatar

Bohužel nemám fotky,ale já s tím i marodil.Mě se ty puchýřky změnily v hnisající rány a nemohl jsem dělat vůbec nic.Spousta mastí od lékaře a nakonec mi pomohla mast ze semen konopí.Bohužel nevím ani název.Stála 150,kč a v lékárně byla na objednávku velikosti půl zubní pasty..Musel jsem dokonce změnit práci,ale nikdo nezjistil,z čeho to bylo.

doplněno 29.06.12 14:44:

Já to z prášků neměl.Žádné jsem neužíval.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: kolo*
Datum: 26.06.12 01:14
 

Nebral jste předtím nějaké léky?Může to být alergie na nějaký lék nebo potravinu

 

 

Od: romanio
Datum: 26.06.12 08:04
 

Dobry den jen pred patnacti dny jsem bral na zub prasky Nalgesin.To me zrovna rostla osmicka.Tak tri dny jsem s tym bojoval.A ted beru Flexigra.To mam od kozni na svedeni ruk.Dnes jsem byl na krvi tak pristi tyden uvidim.

Od: kolo*
Datum: 26.06.12 10:00
 

Měl jsem takovou vyrážku na rukou,když jsem bral prášky a byl jsem alergický na jednu látku,kterou obsahovaly

 
Od: romanio
Datum: 02.07.12 09:19
 
Ruce mam uz o mnoho hezci.Ted se mi zacli olupovat.Dnes nastupuju do nemocnice.Nejak jsem se cely osypal a mam po celem tele jak kdyby koprivku.Vse me svedi a strasne si to skrabu.Ruce,nohy,Zada a bricho.Je to des co to na me prislo.A jeste co jsem mel na rukach mam v malinke mire i na nohach,slapkach.Sem tam to strasne pali a svedi ale neni to hrozne.Mam nejakou smulu.To jsu zjedav co mi najdou ale jinak mam mit krevni vysledky ve stredu od kozni tak uvidime.Za nedostatky se omlouvam pisi to z mobilu.
Datum: 03.07.12 16:10
 
avatar

Držím vám všecky palce. Uzdravte se! *hej*Kožní oddělení je hnusné, ale neumírá se tam. Přežijte to do zdraví. babka z Ostravy

 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.