Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Problém s zbožím přes internet

Od: johnyohny* odpovědí: 7 změna:

Chtěl bych se zeptat, co se dá dělat, když jsem si objednal zboží přes internet a uvedl jsem platbu předem, jenomže to jsem nevěděl, že firma tahá z lidí jen peníze a zboží neodesílá. Platbu jsem ještě neprovedl. Díky za radu

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mowla*
hodnocení

0x

Kontaktovat firmu (s číslem objednávky) a upravit dodací podmínky ma platbu dobírkou nebo osobní převzetí... A nebo objednávku zrušit a udělat novou...

Platbu předem lze doporučit pouze u prověřených dodavatelů...

doplněno 19.06.12 21:17:

Velmi pravděpodobně ano - ale já nemůžu tušit, jakou objednávku a za jakých podmínek jste učinil - to byste měl vědět vy...

johnyohny*
hodnocení

a šla by ta objednávka úplně zrušit?

buss

Sednout, nohy na stůl, otevřít si pivo a počíst si v občanském zákoníku kdy a a za jakých podmínek

johnyohny*
hodnocení

tak jako nebudu odesílat peníze někomu, kdo neodesílá zboží, Ta firma je podvodná, na netu jsou na ni jen samé negativní komentáře. Ještě že jsem dal platbu předem. Psal jsem jim email, že chci zrušit smlouvu.

petr123*

Pokud jsi jim už napsal tak tím je to vyřešeno.

 

hodnocení

0x
avatar brunecova

Nahlédněte na web spotrebitel.net. Najdete tam seznam webů,které toto praktikují.

 

petr123*
hodnocení

0x

Pokud jsi ještě nezaplatil tak jim prostě napiš jen email že svou objednávku stornuješ a to je všechno.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]