Internet v mobilu na den od T-Mobile

Od: Datum: 17.06.12 16:08 odpovědí: 11 změna: 17.06.12 20:57
avatar

Zajímalo by mě , kolik lidí takto napálil T- Mobile. Dostala jsem vyúčtování s vyšší částkou než jsem zvyklá. No a zjistla jsem, že mi byl naúčtován 31x " internet v mobilu na den " - za který je sazba nějakých 25 kč denně. Po zavolání na operátora jsem se dozvěděla, že v rámci jakési " migrace" tento balíček aktivovali sami. Vůbec nechápu, jak je toto možné? Prý je to " z důvodu ochrany zákazníků před neočekávanými výdaji a nepříjemným překvapením nad výši účtu za mobilní data, pokud by jim přístup na internet byl účtován starším způsobem podle objemu přenesených dat." *ee* Operátor mi to už zrušil, ale pokud takhle napálili velký počet lidí, tak si přišli na pěknou finanční částku! Myslíte, že by se proti tomuto vyúčtování dalo nějak bránit?


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 17.06.12 16:32
 
avatar

Nevím, proč tomu říkáte napálení, kdyby se váš mobil na internet nepřipojil, tak nic platit nebudete ;) to si zakažte na svém mobilu přenos dat.

Mají to proto, že neznalí (co měli nastavenou platbu za přenesená data) surfovali jak zběsilí, pak jim naskákala částka do tisíců a hádali se s operátorem, ikdyž jeho chyba to nebyla.

Mně osobně to trochu štve, byl jsem zvyklý posílal přes internet SMSky (vyšla mě jedna tak na 10h), což teď nemůžu, protože při 25Kč na den se mi to rozhodně nevyplatí.

doplněno 17.06.12 16:33:

Navíc při každém připojení vám přijde SMSka o aktivaci internetu na den za 24 Kč, takže jste si to mohla zrušit hned po prvním dnu, nevidím v tom problém.

 
Od: hop®
Datum: 17.06.12 16:39
 
avatar

Miki, a 39,- na týden se také nevyplatí? ;)

 
Datum: 17.06.12 16:42
 
avatar

O tom už by se přemýšlet dalo. Ale možná spíš aktivuju 90 za měsíc :D (mám "firemní" tarif a na ty měsíční je tam sleva) :)

 
Datum: 17.06.12 17:21
 
avatar

Na internet přes mobil nechodím , takže jsem se nepřipojila ani jednou...:(. Internet v mobilu jsem měla jen na zkoušku zdarma a ten jsem do měsíce zrušila . Připadá mi podivné, že tento balíček mi aktivovali oni , bez mého vědomí.

Od: lujs®
Datum: 17.06.12 16:51
 
avatar

Kouzelný úterky a víkendy mám zdarma, musím si ale dobít po 4 tejdnech minimálně 300Ká.

 
Od: vsimavy
Datum: 17.06.12 18:19
 

Vyhodit 3 900 Kč za mobilní volání ročně, tak to je teda dost. Je vidět, že musíte velmi slušně vydělávat.

 
Od: lujs®
Datum: 17.06.12 18:29
 
avatar

O víkendech já i moje máma voláme zdarma o 106.*smich**smich**smich*

doplněno 17.06.12 18:54:

Krkovičko já normálně moc nevolám, když už tak přes ,,Mých 5" za 3,50 ale platím za noviny a sázím přes telefon. Takže se mi vyplatí ty víkendy zadarmo.

doplněno 17.06.12 18:55:

Smsky posílám většinou z kompu.

doplněno 17.06.12 18:59:

Ze svýho profili na T-mobile pošlu měsíčně asi 70 - 150 sms.

doplněno 17.06.12 19:17:

Ze svýho profilu na počítači.

 
Od: krkovicka*
Datum: 17.06.12 18:34
 
Lujsi a můžete mí prosím napsat jak to děláte?i vnitřně.Já mám 39kč na týden internet,3.50kč sms a volání za 6.90kč.pět čísel za 1kč sms a 2.50hovor.Dobijeci karta.
doplněno 17.06.12 18:57: Ach tak.dík.Tý sms brány tam by se dalo ušetřit.
doplněno 17.06.12 19:01: To se musí nějak nainstalovat do mobilu bez toho abych běhala po městě s Pc?
 
Datum: 17.06.12 17:09
 
avatar

T-mobile svým klientům čas od času aktivuje nějakou službu na zkoušku zdarma, informuje o tom SMSkou s tím, že po uplynutí uvedené doby již bude služba zpoplatněna.

T-mobile podle mne počítá s tím, že klienti zapomenou službu včas odhlásit, takže má minimálně jeden měsíc vyšší zisk.

Je sice pravda, že si to má každý ohlídat sám, případně službu ani nezkoušet a okamžitě ji zrušit, ale "hrát" na nepozornost (reklamou jsme všichni přesyceni) zákazníků mi nepřijde korektní.

Já to nevnímám jako napálení, nýbrž jako neoprávněné obohacení na úkor zákazníka.

- Jestli jste službu neobjednala, reklamujte ji. Současně můžete podat stížnost na ČTÚ.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 17.06.12 17:26
 
avatar

Děkuji za odpověď, docela mě rozčiluje to, že mi někdo něco aktivuje bez mého vědomí .Určitě podám reklamaci a stížnost taky.

Datum: 17.06.12 20:57
 
avatar
ono ty chytre tel si stahuji aktualizace uplne samy, mnohdy ani nestaci zakazat to v mobilu, ale primo u operatora.
Ohodnoceno: 3x
 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.