Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Padnutí Eura

Od: stasek odpovědí: 18 změna:

Dobrý den,

v poslední době se objevují informace o možném odchodu Řecka z Eurozony a zdá se mi, že lidé v českých diskuzích jsou z toho nadšení a hlásají po tom, aby krachla celá Eurozona. Studuju finance a ekonomiku, a proto mě zaráží reakce lidí na celou EU. Vždyť přece kdyby Řecko opravdu přešlo na Drachmy, tak se potopí nejen Euro, ale také Koruna. Dá se očekávat, že v Řecku začne růst inflace, což by bylo hodně špatný i pro nás, akcie by klesali na minima, lidé by ztratili práci → státní rozpočet by se snižoval a to by znamenalo krach sociální ekonomiky států...

Chápu to dobře já nebo to chápou lidi, kteří jsou z potápění Eura nadšení?

18 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

solenza*
hodnocení

2x