Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Smrt z jehly resp drátu v noze?

Od: pavlinos* odpovědí: 10 změna:

Dobrý den.Zajímalo by mě,co je pravdy na tom,když si do nohy vrazíte třeba jehlu,drátek, a nevím co ještě, že vražený předmět poputuje k srdci a následně srdce propíchne s následkem smrti.Díky

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

paja*
hodnocení

3x

Taky nejsem lékař, ale pokud si takový předmět vrazíte kamkoliv do těla tak v první řadě se ho tělo bude chtít zbavit a to tak , že vám to zhnisá a vyjde s hnisem ven, pokud se to tam dostane tak šikovně , že to tělo hned nevypudí tak si to tzv. zapouzdří tzn . že to obalí a ponechá na místě, trochu to putovat může , ale rozhodně z nohy do srdce ne a už vůbec ne ho propíchnout.

seuss*
hodnocení

3x

tohle je pouze jeden z mnoha mytu, kterych je jeste nepocitane. Pokud se jehla, i mala, zapichne do tkane, tak zustane tam, kam se zapichne. Krevni reciste je tak spletite, ze neni mozny, aby v nem cokoliv takhle plavalo. Dokonce sem jednou cetl o pokusech na prasetech, kde implantovali prasatum ruzne pod kuzi ty nejmensi jehly, ktere byly k dostani, zaznamenali lokalizaci jehel rentgenem a po 6 mesicich zjistili, ze se jehly hnuly nahodnym smerem max o 2 mm, coz melo za nasledek rust tukove tkane.

Pokud by se ale ciste teoreticky dostalo nejake cizi telisko az k srdci, tak by to srdce neohrozilo tim, ze by ho fyzicky propichlo, ale mohlo by zpusobit arytmii az zastavu...

jambus*
hodnocení

2x

Nejsem lékař,ale myslím že s praktického hlediska je to vyloučené.To vám dřív na hlavu spadne pětkrát za sebou meteorit.*andel*

hodnocení

0x
Ja kdyz si neco vrazim do nohy, tak nejdriv putuju ja metr nad zem a pak putuje predmet z nohy. Mezi tim putuje spousta nadavek ze mne.
Ale ze by ten predmet, kdyz uz ho tam nechas, nekam putoval, tak to se neboj. To se nestane.

divokepaze*
hodnocení

0x

... ale stejně bych si s tím být tebou zašel k doktorovi.
Pro jistotu =)

santafreud*
hodnocení

0x