Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
prosím vás nevíte někdo jestli mohu v síti HM reklamovat (resp. vyměnit) zboží ale v jiném krámě než byl výrobek zakoupen?
Výměna zboží je pouze dobrá vůle prodejce a nelze si ji nijak nárokovat. Co se týče reklamace, platí sice víše popsané, ale jsou tu i vyjímky, třeba franšízové prodejny - takto jsou konstruovány třeba hobbymarkety OBI, kdy některé pobočky patří majiteli A a některé majiteli B, společná je pouze ta značka. Tam by mohl problém být, neboť jak je uvedeno na účtence, zboží není z OBI ale z prodejny Český kutil, k.p.
Nesouhlasím. Zákazník má za své peníze nárok na bezvadné a bezchybné zboží. Nejde-li závadu odstranit, pak má nárok na výměnu.
S čím nesouhlasíte? Nejdříve si přečtěte, co jsem psal, pak se to pokuste pochopit. VÝMĚNA zboží za jiné (NE REKLAMACE) je skutečně pouze dobrá vůle prodejce. Takže když si koupíte malé triko, je jen a jen na prodejci, zda Vám jej vymění za větší (či dokonce vrátí peníze), když si koupíte v hobbymarketu větší kotoučky do flexy, je opět na obchodníkovi, zda Vám je vezme zpět. Něco jiného je to samozřejmě u uzavření kupní smlouvy na dálku, kde máte nárok na odstoupení od KS do 14 dnů a to bez udání důvodu...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.