Nejste přihlášen/a.
Jak dlouho trvá vystavení nové občanky? Povedlo se mi včera na vodě utopit peněženku s dokladama.
Chtěl jsem jít hned zítra na úřad. Jsou ještě velké fronty? Vím že na začátku roku vystavování nových občanek trvalo, pak k tomu přibyly pasy pro děti, takže lidí bude na úřadě asi hodně. Jak dlouho jim vystavení občanky trvá? Má někdo zkušenost? A jak je to s fotkou? Vždycky jsem u fotografa vybíral z několika fotek na průkazy, mám brýle a nejsem moc fotogenickej, tak to byl kompromis a sám sobě jsem se nikdy nelíbil. Teď se to fotí přímo na úřadě, to bude asi šílená věc, když nějaká paní, která focení nerozumí, něco cvakne a bude z toho nepěkná fotka..
A ještě jedna věc - mám koncem týdne nějaké vyřizování u notáře, kde potřebuju občanku. Když jí ještě mít nebudu, tak bude notářovi stačit náhradní - jestli mi dají na úřadě nějaký dočasný papír? Nebo mám notářovi donést pas nebo jiný doklad?
Dobrý den. Našel jste utopenou peněženku, nebo odplavala? Nedá se občanka zneužít? Když nahlásíte ztrátu dokladu, dostanete náhradní doklad. K notáři stačí pas, který můžete použít i na poště, jako prokázání totožnosti. I při řízení auta. Občanka - focení na občanku se provádí přímo na místě, paní vám ukáže dva snímky, když se vám nebudou líbit, udělá jiný. Můžete si vybrat. Občanka trvá asi 30 dní - nevím jak kde. Jen můj názor.
Okamžitě tam jděte.Může se stát to samé,co se stalo mě!Ukradli mi občanku a za nějaký čas mi přišlo upozornění od banky,že nesplácím půčku na pračku za 40 000Kč.Koukal jsem jak blázen.Ale to nebylo všechno!Pozvali si mě na policii,musel jsem jít svědčit k soudu a jiné popotahovačky,protože nějací hajzlíci si na mou občanku tohle všechno zařídili.Bance vůbec nevadilo,že na smlouvě k půjčce je jiný podpis než jaký byl na podpisovém vzoru a klidně jim půjčku dali!