Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nová občanka - za jak dlouho ji vystaví?

Od: hans78 odpovědí: 3 změna:

Jak dlouho trvá vystavení nové občanky? Povedlo se mi včera na vodě utopit peněženku s dokladama.:(

Chtěl jsem jít hned zítra na úřad. Jsou ještě velké fronty? Vím že na začátku roku vystavování nových občanek trvalo, pak k tomu přibyly pasy pro děti, takže lidí bude na úřadě asi hodně. Jak dlouho jim vystavení občanky trvá? Má někdo zkušenost? A jak je to s fotkou? Vždycky jsem u fotografa vybíral z několika fotek na průkazy, mám brýle a nejsem moc fotogenickej, tak to byl kompromis a sám sobě jsem se nikdy nelíbil. Teď se to fotí přímo na úřadě, to bude asi šílená věc, když nějaká paní, která focení nerozumí, něco cvakne a bude z toho nepěkná fotka..

A ještě jedna věc - mám koncem týdne nějaké vyřizování u notáře, kde potřebuju občanku. Když jí ještě mít nebudu, tak bude notářovi stačit náhradní - jestli mi dají na úřadě nějaký dočasný papír? Nebo mám notářovi donést pas nebo jiný doklad?

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Dobrý den. Našel jste utopenou peněženku, nebo odplavala? Nedá se občanka zneužít? Když nahlásíte ztrátu dokladu, dostanete náhradní doklad. K notáři stačí pas, který můžete použít i na poště, jako prokázání totožnosti. I při řízení auta. Občanka - focení na občanku se provádí přímo na místě, paní vám ukáže dva snímky, když se vám nebudou líbit, udělá jiný. Můžete si vybrat. Občanka trvá asi 30 dní - nevím jak kde. Jen můj názor.

buss
hodnocení

0x

zakonyprolidi.cz/...

a jsou náhradní doklady...

pozorrrr
hodnocení

0x