Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Spor o kočku na půl

Od: nickal odpovědí: 13 změna:
predne upozornuji, ze nas spor je hloupoucky a malicherny, presto nevim jak z nej ven! Letos jsem udelala statnice a nasi, co bych si prala za odmenu, rekla jsem, ze nic, studuji pro se e, ne pro odmenu. Presto mi chteli udelat radost, a tak jsem si prala kote, na ktery jsem se chodila divat ke znamy, zadarmo, nic by je to nestalo a ja bych byla stastna. V rodine s odporem ke kockam, celkem nesplnitelny sen! Segra (18), rekla ze neco tak blbyho si muzu prat jen ja! Sen se stal skutecnosti, kote jsem dostala, ale na pul se sestrou! Nyni nastava ta faze sporu, segra krmi kocku od stolu- nesnasim to, je zbrkla, muchla ji, desi, ale to nejhorsi, kde bud kocka mit pelech, skrabadlo a spat! Obe ji chceme v pokoji, na kompromis, ze se budeme po dni stridat, jsem reagovala negativne. Chudak kote nemuzeme mu prece kazdou noc premistovat zachudek, skrabadlo a misky do pokoje ty druhy! Tak kocku ma nakonec segra a ja nic, to zlato je u ni v pokoji a me je smutno, chapu ve 22 malicherny, nicotny spor, ale bylo to moje prani a nemam nic :-/

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hop®
hodnocení

3x

Pokud jste si VY přála kotě, mělo by být jen a pouze VAŠE. Bez jakéhokoli dělení, spoluvýchovy... Nevím jak to říct, asi bych dárek reklamoval a na podobné "dárky" se vykašlal, raději bych si pořídil vlastního "kamaráda", jako dárek bych uvítal povolení od rodičů, že si sám mohu pořídit podobného chlupáče, ale s podmínkou, že bude jen a jen můj...

Vůbec to není malicherné - chápu Vaše citové rozpoložení, navíc tady jde i o PRINCIP celé záležitosti...

nickal
hodnocení

druhe kote neprichazi u nas v rodine - bez zvere- v uvahu, tohle je po 22 letech prvni, vybojovane :-/
nicklas
hodnocení