Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nedokážu šetřit, utrácím - jak to zastavit

Od: sofia27* odpovědí: 17 změna:

Jsem studentkou VS a od jiste doby jsem zacala az moc utracet. Dluhy v bance, dluhy u telefonnich operatoru, kazdodenni nakupovani v supermarketech...Nevim jak to mam zastavit, rodice ze mne maji malem infarkt a ja stale neumim najit zpusob, jak zacit setrit...mam kvuli tomu samozrejme psychicke problemy a uvedomuji si, ze je to moje vina, ale potrebovala bych nejakou objektivni radu, jak svoje finance lepe hlidat. S brigadami je to taky docela problem, mam malo casu kvuli skole a vikendy vsechny moje vydaje nepokryji...Doufam, ze se dockam nejake prakticke rady. Diky.

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

paja*
hodnocení

3x

Neznám Vás a nechci Vás strašit, ale může se jednat o psych .poruchu něco jako závislost na nakupování zkuste si počíst tady,rady snad jen nechodit s peněženkou plnou peněz a karet, doma vytáhnout nechat jen na dopravu.

vikend.ihned.cz/...

sofia27*
hodnocení

diky...na tu stranku jsem se divala, nasla jsem si kontakt na toho pana doktora, ktery tam byl uvedeny, ted jen musim najit dost odvahy mu napsat...je to tezke si tuto poruchu priznat. diky za radu.

tigrine*
hodnocení

3x

Ahojík Sofi,

Nejlepší asi bude, schovávat si peníze u rodičů.A když půjdeš nakupovat, tak si pořádně rozmysli, jestli vážně potřebuješ věc, po které saháš.Nejdřív bych se snažila splatit dluhy a pak až si teprve koupit další věc, ale z našetřených peněz.A taky si rozmyslet, až budeš někkomu volat, jestli je to sdělení důležité natolik, aby tě zatáhlo do finančních problémů.Uvědom si, že peníze nejsou klíčem ke štěstí a musí se s nimi umět zacházet.Vždy si dobře rozmysli na co je použiješ.;)

sofia27*
hodnocení