Těhotenství a antikoncepce

Od: Datum: 06.06.12 20:19 odpovědí: 2 změna: 06.06.12 20:23

Dobrý den přeji všem. Mám velkou prosbu o radu. Beru antikoncepci YAZ pravidelně a ani jednou sem si nezapomněla vzít ani jednu tabletku, jenže ted mám 7 dní před menstruací a 2dny mám již nateklé bradavky a bolí mě. Je možné, že bych byla těhotná i když sem brala tabletky včas a pravidelně? Děkuji moc za radu!


avatar
Upozornění
Tato otázka je 5 let bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 06.06.12 20:23
 
avatar

Pravděpodobnost těhotenství je téměř nulová. Bradavky vás bolí spíše z přicházející menstruace.

 
Datum: 06.06.12 20:23
 
avatar

Možné je úplně všechno, ale možná že málo pravděpodobné. Jestli vás to uklidní, tak před menstruací se stává, že vás prsa mohou bolet a mohou být i plnější, a nemusíte být zrovna těhotná. Navíc - 7 dní před menstruací byste ještě ani nepoznala, že jste těhotná, to je dost brzo. První příznaky přichází většinou až s vynechanou menstruací.

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.