Divná modřina/cucflek na obličeji

Od: Datum: 26.05.12 18:36 odpovědí: 9 změna: 26.05.12 22:26
avatar

Zdravím rádcové,

dneska odpoledne se mi stala divná věc, četla jsem si knihu a měla jsem hlavu opřenou o ruku o dlaň. Prostě jako když se nudíte. V této pozici jsem setrvala asi 15 nebo 20 minut. Šla jsem na WC a v zrcadle jsem spatřila v místě, kde jsem se rukou opírala modřinu něco jako cucflek, vizte foto. Nevíte co by to mohlo být? Nikdy před tím jsem nic podobného neměla. Docela mě to vyděsilo, vypadám, jako kdyby mi někdo dal pořádnou facku. Mám s tím zajít k lékaři? Díky za odpovědi. Anzionka

doplněno 26.05.12 18:46:

Pokud je to na fotce nezřetelné, vypadá to nějak takhle: http://1.bp.blogspot.com/_Or4…EZsX_wnqs/s1600/DSC_0437.JPG.

To samozřejmě není moje fotka, ale vypadá to podobně, jen je to jakoby více pod kuží. A nemám to na krku, ale jakoby na kůži pokrývající dolní čelist.



avatar
Upozornění
Tato otázka je 5 let bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 26.05.12 18:47
 
avatar

Ta fotka, co je u otázky je moje, ale v tom odkazu ne. ;)

Datum: 26.05.12 18:54
 
avatar

Normální otlak, kontrast mezi překrveným a odkrveným místem. Neboj, na tohle neumřeš.

Ohodnoceno: 3x
 
Datum: 26.05.12 18:55
 
avatar

Takové to ale mám již od 15:00 h a pořád to nemizí, jako cucflek.

Od: b
Datum: 26.05.12 18:55
 

Nejspíš půjde jen o modřinu - drobný krevní výron z vlásečnic poškozených delším tlakem. (On i ten "cucflek" jsou vlastně jen sáním pohmožděné vlásečnice). Trochu nezvyklé je, že vám takto silný otlak udělal jen po opření hlavy při čtení. To by mohlo naznačovat nižší srážlivost krve, kdy se modřiny dělají velmi snadno. Pokud nemáte jiné potíže, není třeba spěchat k lékaři.

 
Datum: 26.05.12 19:35
 
avatar

Zdravím. Anzi, k lékaři s tím určitě nemusíte. Ono to tak, jak se objevilo, zmizí samo. Jemně si místo otlaku masírujte. Použijte krém, který na obličej normálně dáváte a krouživými pohyby vmasírujte. To bude dobré, uvidíte.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: viky®
Datum: 26.05.12 20:36
 
avatar

Dobrý den. Domnívám se, že návštěva lékaře je nutná. Každá modřina, je sražená krev, která, když se po částech uvolňuje, cestuje a může způsobit, různé komplikace. Proto se na modřiny používá Heparoid. Z mé vlastní zkušenosti. Najednou se mi začaly dělat modřiny i při náhodném chycení za ruku, nebo na nohách. Volala jsem lékařce, že mám najednou modřiny. Hned jsem musela jít k lékaři. Udělal to jeden lék, lék se vysadil a je vše v pořádku. Je to jen můj názor, ale jděte prosím k lékaři.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 26.05.12 21:30
 
avatar

Díky moc za všechny reakce. Budu čekat asi tak do úterý, kdyby to nemizelo skočím k lékaři. Jinak žádné nové léky neberu, ale mám celkově takovou citlivější pleť a hodně akné. Uvidíme ... Anzionka. :)

Datum: 26.05.12 21:45
 
avatar

Chybí Vám vitamín B, vsadím se ;) Berte pár dní B-komplex (zabarví Vám moč do ostře žluté barvy, nelekněte se) a spraví se i akné, i modřina.

 
Od: viky®
Datum: 26.05.12 22:26
 
avatar

Ještě jednou k modřině. Pro váš klid. Zítra bych si sedla, podepřela si zase rukou stejné místo, ale na druhé straně a četla. Nějak podobně, jako to bylo dnes. Uvidíte, zda se vám udělá modřina i na druhé straně. To bych udělala já, pro svůj klid.

 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.