Přítel se mnou nechce spát

Od: Datum: 21.05.12 22:26 odpovědí: 56 změna: 26.07.12 08:06

S přítelem chodím už skoro rok. Oběma nám je 23 let. Já jsem do něj zamilovaná ještě o skoro půl roku déle. Seznámili jsme se, začali jsme si psát. První "rande" a další a další. Kino, divadlo, kavárna, hospoda, brusle. Ale ani se mě nedotkl. Protož jsem jsem se zamilovala, stačilo mi to. Na první pusu jsem si ale musela počkat ten půlrok. Začali jsme spolu chodit. Přítel byl ke mě od začátku docela chladný. Vpodtatě žádné líbání, mazlení, první doteky, natož sex. Vždy mi dá pusu na přivítanou, na rozloučenou, během dne jen málokdy, když se dožaduju já. Zpočátku mě držel občas kolem pasu, teď už prakticky jen za ruku. Občas mě pohladí nebo poplácá po zadku, ale to spíš jen tak letmo, bez vášně. Když jsem spolu přes noc, spíme v jedné posteli, ale bez nějakých větších intimností. Dá mi pusu, vezme kolem ramen a usne. Na moje "dotírání" prakticky nereaguje. Nebo se vymluví na to, že je unavený, že musíme ráno brzy vstávat, že nemá náladu, že jsem na něj moc rychlá, že mám být rozumná (k tomu je fakt daleko :-D) ...
Za ten rok se jen asi dvakrát stalo, že jsme se v posteli fakt vášnivě líbali a dotýkali. U něj vždy pod mírným vlivem alkoholu.
Na přímou otázku, jestli ho vůbec přitahuju, odpoví že to je snad jasný, že jinak by se mnou nebyl. O sexu se odmítá bavit, že o těchle věcech fakt s holkama nemluví.
Přitom se mnou plánuje budoucnost, mluví o společném bydlení, o svatbě, o dětech...
Strašně mě to trápí a čím dál více mi chybí fyzický kontakt, pořád jsem doufala, že se to zlepší. Ale je to spíš horší. Zpočátku jsme se aspoň občas líbali.
Jinak je přítel vpodstatě "ideální partner". Krásný kluk, šikovný, vysokoškolák, má úžasnou rodinu, spoustu fajn kamarádů mezi které jsem dobře zapadla, je mezi všemi oblíbený...
Ale já se čím dál více bojím zda není gay nebo asexuál nebo impotent...Je podle vás jeho chování normální? A může se ještě změnit? Nevídáme se moc často, většinou 1X v týdnu + 1X za 14 dní přes víkend.


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 21.05.12 22:34
 
avatar

Je vám 23, jste "spolu" rok, spíte spolu v posteli, on je trochu opilý a nic? Ne, není normální.

Ohodnoceno: 4x
 
Datum: 21.05.12 22:37
 
avatar

No, zvláštní mi to připadá. U tak mladého muže by člověk předpokládal, že bude nadržený a do sexu celý hrrr. Pokud s vámi o sexu nechce hovořit, tak jak byste žili pak jako manželé? Vždyť ti snad o sexu mluvit spolu musejí, ne? Ještě mě napadá - není on z nějaké ortodoxní katolické rodiny, kde se o sexu moc nehovoří, a když už by k němu mělo přijít, tak pak až po svatbě? Nezdá se mi, že by toto měl být dobrý vztah, protože - když vám to nebude klapat v sexu, nebude vám klapat ani manželství. A pokud by chtěl sex až po svatbě, tak co když pak zjistíte, že je na sado-maso např.? Být vámi, promluvím si s ní o tom a nehledím na jeho výmluvu, že o sexu on se s dívkami nebaví. A s kým se o sexu baví - s chlapama? A o jakém sexu se s nimi baví, když sex s vámi vůbec žádný nemá? Není to tak trošku divné? I když se vám váš přítel jeví jako ideál, opak může být pravdou. Zůstanete s ním, sexu příliš nepřibude, maximálně tak při výrobě dětí a to možná bude tak všechno, na co se váš přítel zmůže. A vám zůstanou oči pro pláč a nešťastné manželství. Věřte mi, toto je velmi zásadní věc v manželství, k čemuž určitě vaše chození jednou bude směřovat. Anebo ... není ještě třebas panic a že by měl strach z prvního milování? Možné je všechno, ale tady na poradně se to nedozvíte. Je třeba si otevřeně promluvit s přítelem..

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 21.05.12 22:38
 
avatar

Kláro, mě to napadlo ihned též, že ho možná nepřitahují ženy. Jinak si to nefovedu vysvětlit. Je s Vámi, má Vás rád, ale sex odmítá a nechce o něm ani mluvit. Asi každou by napadlo i to, že má někde jinou ženu. Chodíte spolu rok, takže to je dost dlouhá doba na to, aby Vám to klapalo i v sexu za normálních okolností. A pokud neopětuje Vaše něžnosti a touhu po milování, něco za tím vězí zcela jistě. Ale to můžete zjistit jen Vy sama. Právě proto, že se vídáte 1x v týdnu, někdy ani to ne, by na Vás měl být tím spíš natěšený. Myslím, že se to asi nezmění, dokud nebudete znát příčinu jeho nechuti k sexu s Vámi. Já bych se ho zeptala narovinu, zda je vůbec na ženské, zda nemá jinou, zda nemá nějaký zdravotní problém...Jednou Vám to přiznat bude muset. Něco s ním není v pořádku, to si myslím já. Už jen to, že Vám něžnosti dokáže projevovat jen pod vlivem alkoholu, je varující.

doplněno 21.05.12 22:48:

Tak pokud je věřící, možná chce sex až po svatbě. Vstoupit do manželství jako panic. Kdo ví?*nevi*..Ale to by Vám měl říci.

doplněno 22.05.12 14:55:

Kláro, jak tak sleduji vývoj Vámi doplňovaných informací, mám dojem, že pokud s ním zůstanete, sama sebe odsoudíte žít vedle něho v celibátu.Mladá, zdravá ženská a chlap, pro kterého je jen pouhé slovo - sex tabu, natož akt samotný!

 
Od: klarka2
Datum: 21.05.12 22:42
 

Že ho nepřitahují ženy mě samozřejmě napadlo a i jsem mu to nadhodila. On se urazil. O homosexuálech se vyjadřuje dost pohrdavě - možná právě proto,, že si svou oreintací neí jistý

Od: klara2
Datum: 21.05.12 22:40
 

Jenže problém je právě v tom, že on se o sexu prostě nechce bavit. Já to vidím jako problém a téma jsem nakousla už mockrát - a myslím, že docela taktně a diplomaticky, ne že bych mu něco vyčítala. Je sice pokřtěný, věří v Boha, ale jeho rodina nechodí do kostela, rozhodně to nejsou ortodoxní katolíci.

Od: wamp®
Datum: 21.05.12 22:42
 
avatar
Tak to je poměrně silná káva!Napadlo mne,a to je případ z jedné nejmenované reality show,zda není silně věřící,a potažmo panic,proč si s ním v klidu o tom nepopovídáte?!
doplněno 21.05.12 22:47: Vždyť říkám-panic.Pokud budete hóóódně trpělivá,jistě se dočkáte,dá-li Pán Bůh...
 
Od: klarka2
Datum: 21.05.12 22:45
 

Jak říkám, on se o tomto problému naprosto odmítá bavit. Vždy to jen odbyde tím, že kdybych ho nepřitahovala, nelíbila se mu a neměl mě rád, tak se mnou není. Když nadhodím téma sex, úplně se stáhne a nekomunikuje - přitom jinak je výřečný dost

Datum: 21.05.12 23:08
 
avatar

No jo, ale co s takovým mužem, kde byste se o sex musela dožadovat a ani pak by možná nic nebylo, jedině snad, kdyby byl silně napitý. Víte, Klárko, toto opravdu není normální jednání mladého muže, zvláště pak, když se týden nevidíte. Kdyby to byl normální kluk, tak bude na vás tak natěšený, že promilujete celou noc, že ráno sotva vstanete únavou z postele. A pokud o tomto nechce s vámi mluvit, tak je to velice divné. Jestliže ho přitahujete, tak tedy musí mít nervy jak špagáty, aby to vydržel se na vás lačně nevrhnout. Vy jste nyní mladá, možná si myslíte, že se to časem poddá. Ale co se nepoddá do svatby, nepoddá se nikdy, ba co více, bude to časem ještě horší.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 21.05.12 23:14
 
avatar

Mluvit, mluvit, mluvit. A platí to i zde.

 
Datum: 22.05.12 06:50
 

Pisatelka se snazila mluvit,ale pritel nechce.ma ho preemlouvat,nebo mu vysvetlovat,ze ma problem?Planuje s ni budoucnost?Neni nahodou sobec,nebo drzej?to si jako mysli,ze budou vedle sebe jen jak sochy?Jeji pritel potrebuje partacku,ne zenu- milenku.neni v poradku.Jestli s ni planuje budoucnost a mam problem ,ze nema erekci.tak se ji mohl davno sverit a lecit se.

 
Datum: 21.05.12 23:48
 
avatar

Šel bych od něj pryč. Člověk který v některých věcech nekomunikuje není vhodným partnerem. Dnes je to o sexu, zítra o penězích, pak o něčem jiném. Manželé mají být k sobě otevření. Řekl bych mu na rovinu co a jak a dal ultimátum. To sice nemám moc rád, ale někdy je nutné. Buď řekne co se děje, nebo sbohem.

Ohodnoceno: 3x
 
Od: au1
Datum: 22.05.12 01:17
 

imho má jinou/jinýho :D Tohle opravdu není normální, znám spousty chlapů v tomhle věku, ale jak má kterejkoliv z nich novou ženskou, těší se hlavně na sex s ní :)

 
Od: askmenow*
Datum: 22.05.12 01:50
 

Ahoj,

upřímně mne fascinuje, že jste to vydržela. Já bych to nedala.

Můj názor:

Jeho chování rozhodně není standardní.

Osobně bych na rozhovoru o sexu a intimnostech trvala. Beru je jako nedílnou součást partnerského vztahu.

Děsilo by mne plánovat budoucnost s někým, kdo by se choval takto netečně. A navíc zastávám názor, že vztah stojí na komunikaci a ta selhává, když o něčem tak zásadním nechce mluvit. Já už bych asi dávno přistoupila ke kroku, že bych řekla, že to už není jen o sexu a intimnostech, ale i o komunikaci a důvěře a že bych si přála, ocenila bych a vlastně bych i potřebovala, aby se mi oteřel a vysvětlil, proč se chová tak, jak se chová.

Jednala bych klidně, držela ho za ruku, dávala najevo, že jsem v tom "s ním". Řekla, že jsem připravená slyšet téměř cokoli, že prostě chci pravdu, chci detaily. Jinak by pro mne takový vztah neměl cenu.

Není to jen o sexu, jak to může znít. Ale je to I O SEXU. A o intimnostech a důvěře se otevřít a také ochotě říct partnerovi i něco, co je pro nás těžké.

doplněno 22.05.12 01:52:

Mohu se zeptat, zda-li je nějak věřící?

Případně zda víte (třeba od někoho) alespoň rámcově o průběhu předešlých vztahů?

 
Od: tomasgulas
Datum: 22.05.12 05:18
 

A co třeba, že se mu nepostaví? To Vás nenapadlo? ;) Je x možných zdravotních důvodů, proč by tomu mohlo být. Třeba není dle jeho názoru dostatečně vyvinutý a stydí se před Vámi, proto to vždycky "utne". Takže já bych se ho rovnou zeptala. Teda zeptal :)

 
Datum: 22.05.12 06:22
 

Klaro,odpovidam na posledni vetu,rozhodne se zmenit nemuze.To si zapamatujte.vas pritel neni v poradku,rozhodne musel mit stejny problem i pred vami.Vite oblast sexu byva spis po letech horsi,nez na opak.kdyz uz zpocatku vlastne neni nic,tak necekejte,ze bude lip.Utikejte a uz moc nereste,bylo na to casu dost.Pritel nechce nic resit,protoze takto mu to vyhovuje a nechce to jinak,proto se take odmita o sexu bavit.Zarazi me veta,ze se s zenami o sexu nebavi,tady to vypovida o jeho velke nedozralosti,ale bohuzel az chorobne.Vite,nekdo nedozraje nikdy bude porad nekde ,kde se zasekl.Nevim,co vite o kjeho rodine,ale tipuji tam nejaky problem ve vychove a nebo dedicnou poruchu osobnosti,muze byt.Treba budete potreboat odpoved na tyto veci,aby jste mohla ,,vztah'' uzavrit sama v sobe.Nekdy je to potreba,ale bolesti se nevyhnete.Rozhodne uz nyni si musite uvedomit,ze nic nezmenite a ze mozna vzit nohy na ramena,beuz nejakeho nahlidnuti proc to tak je..,bude rozumejsi,usetrite si nervy.Chvili sama,ale jiste brzy nekoho potkate a nebudete se muset skrtit a konecne se nadechnete.

doplněno 22.05.12 06:45:

Klaro .chtela jsem vam napsat vnitrni postou,ale nejste registrovana.

 
Od: ladaadal*
Datum: 22.05.12 08:52
 

Klárko, chlapi jsou různí. Prasáci, čuňata, úchylové, ale i jejich opaky, stydlíni a podobně, ale snad ani ten nejzarytější polochlap nevydrží rok s holkou v posteli bez sexu. Tam je něco špatně. A že nechce komunikovat o sexu? Bože, sex je hlavně o komunikaci. Jak se časem dohodnete, komu se co líbí a nelíbí? Pokud můžu radit, tak jako už bylo řečeno - pryč, pryč, pryč. Nevěřím, že by se v budoucnu něco změnilo. Ani svatbou. To ti o svatební noci dá ubrousek na obličej, ohne tě a zasune bez jakékoli předešlé domluvy,co se ti líbí? Tak takový sex si neumím představit. Ani v jeho, ani v tvojí roli.

Je to jen na tobě, ale mám dojem, že s tímhle si jen zkazíš život.

 
Od: docg
Datum: 22.05.12 09:06
 

Z psychologického hlediska může jít o následující:

1)Trpí komplexem kvůli velikosti penisu, typicka pokud ho např. předchozí dívka ponížila či mu to dala najevo, jde o velmi složitě řešitelný stav.

2)Byl latentní homosexuál a nyní si uvědomuje svou skutečnou orientaci, vy jste byla jeho zoufalý pokus/snaha být normální, tím, že si vás udržuje lže sám sobě a vytváří masku pro okolí, protože se jeví jako normální kluk ("má přeci dívku"). Hanlivé výroky o homosexuálech toto jen potvrzují.

3) Pozorujete na něm známky sex. vzrušení při intimnostech? Pokud ne, pak v tomto věku jde zcela jistě o abnormální stav, pravděpodobně o zmíněnou homosexualitu. I jakkoli duševně / morálně vyspělý člověk není schopen naprosto kontrolovat sexuální vzrušení v takové situaci.

4) "S holkama se o sexu nebaví" Plánovat vztah s někým, kdo není schopen s vámi mluvit o základních prvcích nejen partnerství ale života jako takového, je nesmysl. Možná z toho vyroste, ale v tomto věku jde o velmi podivné chování. Duševně je jinak v pořádku? Takový výrok je na úrovni cca 12-14 letých teenagerů, kteří pořád vidí mezi oběma pohlavími určitou hranici ("tohle neni pro holky..")

 
Od: klarkaa
Datum: 22.05.12 09:16
 

Děkuji za názory. Vím, že když to sem takhle píšu, tak přítel vypadá jako úplnej pakouš a duševně nemocný člověk. Nevím, jestli ho vidím objektivně, jsem přeci jen i přes to všechno zamilovaná. Ale myslím si, že se jinak nijak chorobomyslně neprojevuje. Fakt normální, moderní kluk s normálními zájmy, s kamarády i kamarádkami. Jen jedna věc je na něm docela "nemoderní". Striktně rozlišuje mužské a ženské práce. To bude radši jís suchý chleba než aby si něco uvařil - "to chlapi prostě nedělaj", v životě by třeba nevytíral podlahu nebo neluxoval...apod.

Čím dál více si myslím, že je latentní homosexuál a že si to prostě odmítá přiznat a sám chce věřit tomu, že to tak není.

Datum: 22.05.12 09:30
 
avatar

No, určité ženské/mužské práce taky rozlišuji, třeba oprava auta - já ji neumím, nechám to na příteli. On zase na mě nechá vytření podlahy. Pokud se k tomu ale tvůj přítel (budu s dovolením tykat) staví tak radikálně, že všechny práce nechává na ženské, tak opravdu zvaž, zda to bude spokojený vztah. Ty budeš kmitat kolem sporáku, vysávat, vytírat, uklízet, žehlit... a on? Bude tě sledovat z gauče, nebo jak si to představuje?

Ježiš, to jsou názory jak ze 17. století. Když k tomu připočtu tu absenci sexu, mazlení a dotýkání, což je pro mě celkem důležité, tak bych utíkala, až by za mnou byla žhavá čára, omlouvám se za upřímnost. Ale s takovým člověkem šťastná nebudeš.

doplněno 22.05.12 10:30:

Ringo - tak je pravda, že starší generace to tak měla zakořeněné... naštěstí, když se dívám kolem sebe na svoje vrstevníky, pro chlapy už není ponižující uvařit, vysát nebo setřít schody:) Je ale pravdou, že hodně ženských doma posluhuje a skáče, aby se chlap měl jako v bavlnce, a přitom ten nehne ani prstem...

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 22.05.12 09:43
 
avatar

Bohužel to tak v naprosté většině domácností stále funguje. Ženské jsou vděčné že mají doma chlapa i když jen gaučuje. Jenže v těchto případech jde taky hodně o sex. 95 % chlapů má sex na 1. místě.

 
Datum: 22.05.12 09:56
 
avatar

"to chlapi prostě nedělaj"
Ano, existují ženské a mužské práce, ale to vůbec neznamená, že je to druhé pohlaví nevykonává. Zvláště v období zamilovanosti udělá člověk pro toho druhého cokoli. Když se už teď projevuje tímhle způsobem, tak jak se to může vyvinout v budoucnu? Je to jen na tobě, jestli chceš být někomu rovnocennou partnerkou nebo služkou
 
Datum: 22.05.12 13:21
 

POdle toho jak to popisujet,tak mu ale neni pomoci.Vite pro vas nyni dulezite prednosti ,ze je moderni a ja nevim co vsecko,v zivote jdou do pozadi a zacnou byt velice vyznamne veci jako treba nazor,kdo ma myt podlahu.nejde o samotnou praci,ale vubec pohled na vec.ono se pak najdou i jine veci nez podlaha,co on jako muz nebude.Ve skutecnosti se ale jako muz nechova v oblasti sexu,ze by to melo souvislost?Nahlidnete do jeho rodiny,nebude tam neco v poradku.jak to maji doma,otec taky nedela zenske prace?POkud ano a nevadi mu to,tak hledejte problem v sexualite,obycejny zastiraci manevr.Vykaslete se na zamilovanost,vzdyt jste obeti a ne ,aby vam neco opetoval.Vemte si to,ze i o sexu necce mluvit,je to jenom tim,ze ma problem,nebo taky se s zenskou bavit nebude o muzskych zalezitostech?Jenomze tohle je zalezitost obou a on neumi spojit to zenske s muzskym dohromady a to je zaklad a vyznam vztahu.spojeni muze a zeny vytvari teprve celek a dokonalost.Vi to chcete,ale on ne.je Solo a vy obet.Tam nebude jen tak bezny problem.Ja bych mu rekla ze bud navstivite spolecne odbornika,nebo konec.Resit to nema cenu,ale radim vam to,proto,ze nejspis nikam nepujde.Co si od vztahu slibuje,vzdyt vi, snad ze vecne se vymlouvat nepujde,nebo si mysli,ze vy se nezmenite a budete snaset roli jeptisky?Uz to tady zaznelo,je mozne ze chce na venek pusobit jak se ocekava,mit zenu atd. a vas pouziva jako nastroj.Ja k se chova v pritomnosti muze?Ja bych munastrcila nejakyho homosexuala,aby ho zkusil zbalit ,aby dali sklenicku,zabrany trebanebudióu a vy budete vedet v cem je problem.

 
Od: jumba
Datum: 22.05.12 09:40
 

Tak to je teda síla. 23 let a je tak chladný. Tady může být příčin hodně.

1) gay + věřící, chce to utajit a pokusit se žít se ženou.Oklamat okolí, zatajit před rodinou.

2) má nějakou špatnou zkušenost z dřívějška.

3) nepostaví se mu, má ho malého- komplex, předčasná erexe.

4) nic k Vám necítí, nemiluje Vás, ale z nějakého jiného důvodu by si Vás klidně vzal- třeba materiálního důvodu.

5) Má jinou, ale to se mi nezdá. Ukončil by to.

6) Přeoperovaná ženská - to je ale už asi přehnané, že?

Když nechce komunikovat, tak bych si sehnal informace jinde. Svěřil bych se jeho kamarádům, vysvětlil problém a poprosil o radu. Zjistil bych si, zda vůbec s nějakou holkou chodil a jak to fungovalo. On může plánovat svatbu, mít děti- dnes to jde i jinak,než sexem a oplodněním v posteli s partnerkou. Ale takový vztah, jako máte ted, bych jinak ukončil. Píšete, že je ideální partner - jak může být ideální partner, když ani po roce nevíte, jestli"HO" vůbec má v kalhotech a ani jinak Vám neukáže, že Vás ma rád? Ž e je krásný vysokoškolák, má spoustu prima kamarádů, to by Vám jednou bylo prd platný, kdyby Vám chyběl sex a jinak by se k Vám choval chladně. Co by to bylo za manželství?

 
Od: klarkaaa
Datum: 22.05.12 09:56
 

Děkuji za reakci.

1. Asi nejpravděpodobnější, bohužel :( ale s vírou to nemá asi nic společnýho, není to praktikující katolík. Ale jeho rodina je určitě spíš konzervativní.

2. O předchozích partnerkách se odmítá bavit, takže to netuším. Jen mi řekl, že chodil s více než jednou - to byla reakce na to, že já mám za sebou jen jeden, ale zato dlouholetý vztah.

3. Malého ho určitě nemá, to jsem si i v kalhotách všimla asi hned na prvním rande... Narozdíl od něj na tyhle partie docela koukám :-D Ale že se mu nepostaví, je docela pravděpodobný.

4. Z materiálního důvodu se mnou není, žádný majetky nemám, jsem chudá studentka. Jednou mi řekl, proč by se mnou byl, když ne z lásky, když bohatá nejsem - takovýhle jsou jeho "vyjádření lásky".

5. Jinou určitě nemá. Jednak nevím, kdy by jí stíhal a nevím teda proč by všude prezentoval jako přítelkyni mě a ne jinou.

6. Přeoperovaný určitě není, viděla jsem fotky z dětství.

Svěřit se jeho kamarádům je těžké... Přece za nimi nepůjdu s tím, že spolu nespíme. Vždyť by se mu leda vysmáli...

Datum: 22.05.12 13:40
 

Klarko,snazite se porad neco resit,ale ono opravdu neni co.Neni muze,ktery by za takovou dobu nechtel,pokud neni impotentni,nebo neni homosexual.Ze mel vice divek,docela verim.Zjistete od nekoho s kym chodil,fakt to stoji za to a promluvte si z dotycnou.Chlapu se neptejte,urcite by to vedlo jen k posmeskum a obratilo by se to proti vam.Ptejte se toho sveho a nebojte se.Nemate co ztratit,opravdu ne.Reknete mu ,ze sex je soucasti obou a ze mate pravo se o tom bavit,pokud nechce resit,vazny problem,ktery je mezi vami,tak mu muzete rici,ze muze jit dal ,ale dopadne stejne a mozna hur.Jina by ho nakopala do prdele uz prvni mesic.Ja mam pocit,ze vy to porad nechcete chapat a spojujete to normalno v celek.myslite si,ze kdyz je nekdo jinak normalni a treba i vyjimecny v ostatnich oblastech,ze nemuze mit jednu skrytou vadu ato tak zasadni a dulezitou v zivote.Bez sexu neni nic,zadny vztah.Jde o fyzickou komunikaci v partnerstvi nejdulezitejsi poznani.Vy mate ale take problem,proto jste byla snadnou obeti.zamyslete se nad sebou,proc nechate na sobe drivi stipat ceho vy ze se vlastne bojite.Ztraty?Ceho?Vzdyt nikoho nemate,zijete jen vedle sebe.Mozna na vas pusobim jako zla satorie,nebo,moje prispevky vas neoslovily,ale musela jsem vam to napsat.

 
Od: klarkaaaa
Datum: 22.05.12 13:52
 

Děkuji za reakci. Asi máte pravdu. Já nemám pocit, že na sobě nechám dříví štípat, ale asi to tak je. Já když se zamiluju, tak asi prostě chci být s daným člověkem a omlouvám nedostatky. Ale uznávám, že tohle je víc než nedostatek. Na jednu stranu se ztráty bojím, přítel mi jako člověk od začátku sedí. Bohužel mi ale už nesedí jako partner. A stále jen čekám, kdy se jeho vztak k partnerství změní - ale je jasný, že se nezmění.

Vím, že jsem mladá a ani nejsem žádná zrůda, nikdy jsem neměla problém se seznamováním. Vlastně nevím, proč jsem se v té zamilovanosti na něj tak upnula. Každý druhý jeho kamarád by se ke mě choval lépe a láskyplněji než on. On je pyšný, že mě mu kamarádi závidí. Ale přijde mi, že je pyšný spíš sám na sebe, jaká docela pěkná holka s ním vydržela, než na mě.

Datum: 22.05.12 15:30
 

No,to je presne ono,proto s vami je.Vsechno je jenom poza.Premyslela jste nekdy o tom,ze ten clovek,s kterym si tolik jinak rozumite,je vlastne uplne jiny,nez se dela?Co by se nedokazal prelit jako vosk,kdyz pak ma vas.Kdyby byl ztak dobry clovek,tak vas nevyuziva,aby se mohl chlubit.To by koukali kamosi,kdyby vedeli,ze vas ma jen jako ozdobu.Laska je slepa,nezapomente na to.zkuste si spojit ty dva pojmy clovek a partner dohromady.Neoddelujte to.Nebo jak chcete,ale neni dobry clovek,protoze nei dobry partner.Ono neni legrace najit cloveka,aby si ve vetsine rozumel,muzou byt urcite problemy,ale vzdycky toho pozitivniho musi byt vice.muze clovek tolerovat,milionoveho cloveka,kdyz ma troch problem v sexu ,ale snazi se to resit.Tady neni o cem mluvit.Taky jsem mivala tendence omlouvat nedostatky a neco si porad namlouvala.Clovek se ale nauci verit sve intuici.Kolik jeste musite snest,aby jste se rozhodla toto resit?Nejhorsi,je cim dyl jste s nim,tak vice lacnite po nenaplnenem a to vam nedovoluje se vrhnout do nejistoty,hledat jinde.Zasla jste uz moc daleko a cim dele si nechate ublizovat,tim mensi odvaha bude.Jste ubita,cokoliv podniknout a nalhavate si podvedomne,ze se snad stane zazrak a zmeni se to.Musite vystoupit ze zacarovaneho kruhu,vystrizlivet,nejste ted schopna racionalne jednat.Musite,i prez bolest utect,jinak vas ceka retezec bolesti a promitnou se do celeho zivota.Jak jste vlastne spolu dlouho?ja bych murekla,ze se vam bohuzel nepodarilo vytvorit vztah mezi muzem a zenou a ze je spise kamaradsky,takze bych prohlasila mezi prateli,ze jste kamaradi a milenci jste nikdy nebyli.Fakt by si to zaslouzil,za takove zneuziti vasi krehke duse.

 
Datum: 22.05.12 10:12
 
avatar

https://www.poradte.cz/volna-diskuze/13466-chci-chlapa-na-sex.html;)Takhle nějak to vypadá po čase, kdy jeden z partnerů sex pokládá za součást života a druhý ho nemusí. Podobných dotazů je v archivu několik. *hej* Je to složité. Těžké a obtížné. Každému to funguje jinak a každý to snáší jinak. Normální váš vztah ale není. Ať je to z jakýchkoliv důvodů a v podstatě je lhostejné proč. Ikdybyste na to přišla nebo společně na to přišli a pokoušeli se to řešit, vy budete ta, která tím bude trpět. *hej*Jsem stará, nemocná ženská, občas si dělám legraci, jakože co to je sex. Lidi si o tom vyprávějí, jsou na to spousty vtiupů, písní, románů, filmů a já jsem už zapomněla. Nezapomněla a nedovedu si představit, že bych prožila život bez sexu. Je to jedna z nejkrásnějších součástí života. Nepřipravujte se o ni, budete trpět, jak vám bude chybět. Víc, než jste si schopná připustit. ;) Přeji vám hodně štěstí

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 22.05.12 13:46
 

Jeste jeden dotaz Klarko,vy jste se v posteli vasnive libali a vy nevite,jestli se mu postavil?Jak je to mozny?

 
Od: klarkaaaaa
Datum: 22.05.12 13:55
 

Kdyby se mu postavil, tak to asi vím, že... Máte pravdu. On se dost vyhýbá tomu, aby se mě dotknul svým klínem. V posteli při líbání případně leží na břiše a ke mě se naklání. Takže nejsme tělo na tělo.

Když to tady tak píšu, přijde mi to čím dál víc ujetý...

Datum: 22.05.12 14:44
 

A sakra,tak to je jasny,opravdu problem jako barak.Videla jsem v jednom filmú ,byla to detektivka a sledovali zaznam muze jak se chova pohybama k zene .pOznali odle pohybu,jak se k ni jen naklani ze je homosexual.Takze to muze byt.Pokud je uplne zaprit v sobe nemuze,vsimejte si detailu.Ujety to je,v tom,ze my se tady snazime hadat,co ma ten vas za problem a on se pritzom tvari,ze ho ma vlastne druhy,kdyz se chcete normalne milovat.Je take mozne,ze nechce ani nachvili pripustit,ze je homosexual,kvuli rodicum a chce plnit jejich predstavy,vi ,ze by to nezvladli.Klarko,tohle k nicemu nevede,musite na nej tvrde a na rovinu,i za cenu,ze utece.Vlitnete s nim do ty poostele,ale klidne mu na nej sahnete.Proc by jste si pripadala divne,on je divny,pokud ucukne,nebo ja nevim co s stane.Prosim vas,uzt se vas b´dotykyl on na intim.mistech,nebo vas videl nahou?jestli ne,tak utikejteoPravdu,takovy muz neni muzem .Myslite ze by to mohl byt jen mindr,ze ho ma maleho?To se mi nezda,ikdyz jsou takovi ujetciBud m astrach z akce,ze kdyz se neco rozjede,tak selze a neunesl by tu prohru a nebo bohuzel spis to vypada na jinou orientaci,bohuzel.Musite to uz konecne rozseknout,protahujete si trapeni.Ten musi mit ze spolecneho spani,uplny trauma.Vite,ale aby vam rikal,at jste rozumna,ze je unaveny,kdyz jste jeste vubec nic nemeli,tak to je hodne lacina vymluva.Dela z vas blbce a mysli ze jako naivka mu to zase zbastite.

doplněno 22.05.12 14:49:

prominte preklepy-uz se vas dotykal on

 
Od: klarkaaaaaa
Datum: 22.05.12 14:55
 

Asi máte ve všem pravdu, až se mi z toho derou slzy do očí... Na intimní partie mi prakticky nesahá. Jednou mi hladil prsa přes podprsenku, jednou sáhnul pod tričkem na záda... Moje hodně erotogenní zóna je břicho, stehna... z toho nic. Když ho hladím pod tričkem já, vůbec na to nereaguje. Když jsem se ho zeptala, jestli se mi to líbí, tak mi řekl, že kdyby se mu to nelíbilo, tak se bude bránit, ale to je všechno...

Datum: 22.05.12 15:56
 

Klarko,nebrecte,nebo se vyplacte a nahodte usmev a svobodna mezi lidi,prijit na jine myslenky.Useknete to ted,fakt to nema cenu.Aby jste pocitala kolikrat se vas dotknul,to je prece na blazinec.Vsimnete si jak stejne odpovida.Kdyby se mu to nelibilo,tak se bude branit.a jeste tam zaznelo jednou neco podobneho,ze by s vami prece nebyl.Ale zamyslete se nad tou vetou prvni.Studeny cumak,ktery se naucil neo okecat.Dulezite je,co to s nim dela fyzicky.Kecat muze co chce,ale neokeca.Vite jak se to rika,co nevidim,tomu neverim.Zahrava si s vasimi city,sam nic neciti a vam ublizuje.Je take mozne,ze nema vubec erekci stava se to po operaci a tak ale chce s nekym byt.Vysvetlovalo by to dost,protoze prece jen muz musi byt nejdriv vzruseny,nebo ho zena pritahovat,aby jste vedela o projevu citu.Jak je na pul sestou,tak neucitite nic,ze se mu libi hlazeni.zadny chveni tela a znamka ze si to uziva nebude.Sahnete si na nej ,kde chcete,budte prirozena a pokud ma problem on,musi se s nim vyporadat a ne aby zranoval sobecky vas.

 
Od: ladaadal*
Datum: 22.05.12 14:02
 

Klárko, to ti nepřijde - to je čím dál víc ujetý. Držím palce, aby ses rozhodla správně.

 
Od: hm®
Datum: 22.05.12 15:35
 
avatar

Původně jsem nechtěl přispět, ale nedá mi to. Padly tu návrhy, aby ses na něj přeptala jeho kamarádů nebo bejvalek. Ne. To bych určitě nedělal. Ne na tyhle věci. Kdybych se něco podobného dozvěděl já (že partnerka za mými zády zjišťuje, kolik jsem jich měl dřív a co jsem s kým dělal nebo nedělal a jak, ...), byl by nejspíš okamžitě všemu konec. Jestli má být vzájemná důvěra, musí být na obou stranách. Vysvětlit to musí on sám a ne, že ty budeš potají sbírat klepy.

Až budete zas spolu v posteli, tak ... se ho prostě dotýkej ty. Tam, kde chceš. Řekni mu, co bys chtěla od něj. Nenech se odbýt, protože nejsi "holka, se kterou se o tom nebaví", jsi jeho partnerka. Svěř se mu, že se toho divného vztahu bojíš, že máš obavy z něčeho utajovaného a že to takhle dál prostě nejde. Ale klidně mu nech třeba den nebo nějaký čas na rozmyšlenou; jestli to pro něj je těžké téma, musí se odhodlat, musí se duševně připravit, nečekej, že okamžitě všechno vyklopí, to by asi spíš utekl.

Prakticky všichni tu píšou, že se nijak nezmění. Já myslím, že za určitých okolností by možná mohl (neznáme příčinu), ale určitě ne jen tak sám od sebe. Nějaký blok by možná šel prorazit, ale sám se nevypaří.

A kdyby partner nepovolil a nic se nezměnilo, tak - ten vztah nemá budoucnost.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 22.05.12 15:43
 

Hm.,ja mam pocit,ze tyhle pokusy,uz prave probehly.Jiste mate pravdu v postupu a ve vsem,ze by se mela zeptat hlavne jeho.Ale myslim,ze uz to zkousela vic nez dost.K postrannim informacim bych prikrocila v pripade,ze uz bych s partnerem nepocitala,ale chtela bych se dozvedet pravdu.To je jiste,ze jinak se to nedela a musim si vyrikat vse mezi nami.

 
Od: klarkaaaaaaa
Datum: 22.05.12 15:59
 

Děkuji za reakci. Zkoušel jste se někdy dotýkat někoho, kdo vůbec nereaguje? To je jak laskat mrtvolu... Samozřejmě že jsem to zkoušela. Měla jsem asi teda trochu víc přitlačit, já to zkouším spíš něžně.

Že se mi zdá, že jsme spíš jen kamarádi než partneři jsem mu říkala několikrát. On se k tomu buď nevyjádří nebo řekne něco ve smyslu, že přece přátelství musí být základem vztahu - což má malinko pravdu a že se po mě prostě nebude plazit, že už mu není 15. Ale pochybuju, že se tak choval i v těch 15.

Že mám pocit, že mi něco tají a že má nějaký problém jsem mu říkala taky. Vždy klidně a s tím, ať se nebojí mi to říct, že spolu to zvládneme. na to mi řekne, že není svěřovací typ a se svými problémy se nikdy nesvěřuje.

Máte pravdu, vztah s ním nemá cenu. Je to jen prodlužování konce. Musím si to přiznat.

Datum: 22.05.12 16:05
 

no jiste,dovedu si to presne predstavit,to je jak mit poleno v posteli a cekat ze ozije.Proste bez jedine reakce.Tedy poznala jsem jednou takoveho muze,ale impotentni nebyl,jen byl jiny,taky bez reakce a spatne citelny.a nikdy sam neprojevil touhu.,jen plnil co se ocekava,bez sveho prozitku,krom vyvrcholeni.Ale tohle je vaznejsi,tam neni vubec nic.

 
Od: kinzig
Datum: 22.05.12 17:06
 

Držím se hesla *neodsuzuj toho, v jehož botách jsi nechodil*, tudíž bych to neřešila hned tak radikálně a hlavně bych se pokusila se odmilovat, jinak to bude hodně bolavý rozchod.

 
Datum: 22.05.12 17:09
 

Klarko,proc to nazyvat plazit se po nekom.I v 50.se klidne ,je to normalni.zase ho omlouvate,aby jste se udrzela v nadeji,ze prijde zazrak.Ale on se vam neprizna,protoze pro nej to bude znamenat prohru,konec.Priznat ze neni chlap,nebo ze je vlastne na chlapy,ale nemuze to pripustit..Co vlastne cekate?proste to nechce asi resita jen mezi tim proplouvat.Trpi taky,mozna,ze se lituje,proc by se ohlizel,ze nekdo trpi taky.Klarko,prosim vas nabizim varianty,treba je to jinak.ale nemuzu se ubranit tomu pocitu.Proste z vaseho psani vyplyva,ze hrozne kiickuje a dava si sakra zalezet.Nerekne vam to.

 
Od: gustav*
Datum: 22.05.12 15:48
 

[ Obsah příspěvku byl skryt moderátorem z důvodu porušení pravidel poradny. ]

avatar
Upozornění od administrátora 22. 05. 2012 15:54:50
Brzdete, jste tu 30 min a co odpoved, to perla.
 
Datum: 22.05.12 17:31
 
avatar

asi bych se poohlíd po někom jiným todle normální není a zjistit např po svadbě že ho přitahují víc muži by byla asi pěkná tregedie*zed*

 
Od: ladaadal*
Datum: 23.05.12 07:32
 

Ať to má jakýkoli důvod, jaký asi bude vztah s "nesvěřovacím typem" jak se sám nazval? To vám bude pořád něco tajit nebo mlžit, než aby řekl na rovinu co a jak která bije? Klárko, myslím, že jsi všerůzných pokusů udělala ažaž, jak popisuješ, na tvém místě bych mu dal ultimátum. Taky je nemám rád, ale čeho je moc, toho je příliš. Neumím si představit, že bych žil s člověkem, se kterým se vzájemně nesvěřujeme, pak by se jen probouzela nedůvěra.

 
Datum: 23.05.12 17:06
 
avatar

Došla mi vlastně jedna nejdůležitější věc. Není třeba ani vědět proč a jak a co, ale je to otázka důvěry. A také společné intimity. Jedno tělo, jedna duše, v nemoci i ve zdraví, v bohatství i nouzi. Třebas i bez radnice a prstýnků. *palec* Ale rozhodně ne tohle ano, tohle ne, tohle jen napůl. . . Buď všecko nebo nic!*jasne*

Ohodnoceno: 2x
 
Od: kolo*
Datum: 23.05.12 18:16
 

Řekl bych,že Tě bere jako dochvilnou známost,než sežene nějakou lepší.Asi ho moc nepřitahuješ.Radím kašli na něj.Ve 23 letech najdeš vždycky lepšího kluka!Nebo je to studenej čumák,což asi tak bude když je VŠ(nic proti VŠ,ale je tam větší pravděpodobnost,že to tak je) a to taky nestojí za nic,VŠ jsou často zahleděni do sebe a své kariery,profese a city jim moc neříkají.

 
Datum: 24.05.12 10:46
 
avatar

kolo, vaše odpověď je odpovědí člověka, kterému to dobře funguje a osobně se ještě nesetkal s někým, kdo to má, říkejme tomu, složitější. Že mu to normálně nefunguje.*cert*Pro někoho jsou sex a láska dvě věci, pro někoho je to jediná, neoddělitelná věc.

 
Od: kolo*
Datum: 26.05.12 12:35
 

babakazov,to chcete říci,že 23letému týpkovi to normálně nefunguje?*smich*Když se nechce 23letej kluk s holkou ani pořádně pomazlit,tak je to jasnej studenej čumák.Být jeho holka,tak mažu od něj okamžitě pryč,než bude pozdě!Bude s ním jen nešťastná v životě.Takových studených čumáků je mezi vš více než je zdrávo!Prostě kde jim pámbůh přidal tak zase někde musel ubrat.

 
Datum: 24.05.12 19:53
 

Nikol,premyslela jsem a chci vam napsat jeste toto.Vsechno si delate sama.Svym zdravym pristupem,by jste davno mela vyresino.Jenomze ,vy se bojite,nechate se odbyvat vymluvama.,nechcete ho ztratit.Bodejd by si vas nenasel,citil -zelenou.Proc se mu bojite rici na plno,ze rok znamosti bez potreby intimity neni v poradku a ze uz nechcete slyset zadne vymluvy a konecne vybali,jestli ma nejaky problem.Treba nevybali,ale to uz neni pak vas problem.snahu jste projevila dost velkou.tedy,Ja byt mlada,tak nevim,to by se asi nedozil rana.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: petrax
Datum: 24.05.12 21:35
 
Hezký den, potýkala jsem se s něčím podobným... Ale u staršího muže. Známí nám poradili přípravek, který možná tedy můžu doporučit i vám - arginmax forte pro muže. Nejprve se přítel začal cítit plný energie, řekla bych, že měl mnohem častěji lepší nálady, pak přišly i ty chutě na sex. Postupně to začal i sám vyžadovat... Dneska máme sex 2-3x týdně.
 
Od: hanka111
Datum: 27.05.12 20:36
 

Zdravím tě Klárko. Já řešila prakticky to stejný, ale s mnohem starším mužem. Nám velmi pomohl přípravek na to - arginmax forte. Záleží jestli to bude ochotný vyzkoušet. Nemysli hned na to, že je gay nebo impotent. Každý jsme individuál a tyhle potřeby máme každý prostě jiné, jinak nastavené.

 
Datum: 27.05.12 22:53
 

v 23letech arginmax?To snad nemyslite vazne.tady jde o uplne jiny problem.Tady je mysleni nekde...,jinde,nez ma byt.

 
Od: klara*
Datum: 28.05.12 21:25
 

Děkuji za všechny reakce. Aby užíval Arginmax mi fakt přijde jako blbost. Já chci, aby se chtěl milovat se mnou, kvůli tomu že mě miluje, ne protože si vzak nějakou pilulku. Ale děkui za tip, třeba až budu s nějakým partnerem dvacet let, tak vyzkoušíme

Jinak jsem rozhodnutá se s přítelem rozejít. Nadále odmítá otevřeně mluvit na toto téma a znásilňovat ho fakt nechci...

 

 

Datum: 29.05.12 05:37
 

Nikol,drzim moc palce,aby jste pro vas bolestive obdobi rozchodu zvladla :Uvidite,ze vam pak na konec bude lepe.Vas pritel si prece musi uvedomovat,ze toto nemuze dopadnout jinak,nez rozchodem.Je jiste,ze predesle vztahy,dopadly stejne.Pokud se mu nepostavi,ma nejakou vaznou poruchu,tak jiz predem vi,jak kazda nova znamost dopadne,ale snazi se to ukocirovat co nejdele,aby nebyl sam.Vsechny zeny jsou tak trochu obeti.POkud to tak je,ze ma az takovou poruchu,nezvlada v tomto veku se k tomu postavit celem a ono je todost tezke.Predstavte si,ze by se seznamoval a hned na zacatku rekle,ale nemuzu mit sex.tak za 1.by se tzo roznesloa je pochopitelne,ze by to melo neblahe dusledky a za 2.by hned byl rozchod.Musel by hledat zenu,ktere to nevadi a budou praktikovat milovani jinak.Vite co mi je ale divne,ze se aspon nesnazil vas uspokojit jinak s vymluvou,ze je na to unaveny?Jestli mel obavu,ze se ho dotknete a zjistite ze mu nefunguje,kdo vi.Vy to mate v hlave srovnane dobre,jen potrebujte udelat ten razny krok a prezit bolest,rozchodu,ktery ale prinese i ulevu,ne hned.Snahy jste projevila az dost,pritel nechce resit SVUJ PROBLEM,tudiz nemuzete mu pomoci a sama sobe jen skodite.Uz nic nereste,nemluvte a utikejte,doporucuji.preji vam,at potkate brzy lasku se vsim vsudy.

 
Od: kolo*
Datum: 29.05.12 18:43
 

Děláš jen dobře,že na se na něj vykašleš.Lepší hned než na to přijít až budeš mít děti a mládí v pr...

 
Datum: 30.05.12 06:48
 

Kolo,jak by mohla mit deti,kdyz vubec nemaj sex.Ve stari se stava dost casto,ze lecos prestane fungovat a nemusi to byt hned duvod k rozchodu,ale je to dalsi zivotni vyzva,jak zvladnout tezke obdobi a prijmout,co zivot prinese.Muze se to stat i opacne,ikdyz je to mene caste,ze zena nemuze mit sex.Je na obou,jestli najdou reseni a jsou k sobe tolerantni,pripadne i dovoli milenecky vztah.I to se muze stat.Ale tady,v pripade pisatelky je jiny problem,muz k ni nezvladl byt uprimny a neni schopen nic resit,neni na to zraly.Jeste nic nezacalo,maji tak trochu kamaradsky vztah.

 
Od: marce
Datum: 26.07.12 08:06
 

Ahojky. Já to mám o trochu lepší, ale už mě to deší dobu užírá. S přítelem jsme spolu přes 6 let a bydlíme spolu... Jenže v otázce sexu je to čím dál horší. Jestli to za těch 6 let bylo 50x, tak i možná přeháním. Když se to pvede 1x za měsíc... Ale teď už skoro 3 měsíce nic. A to plánujeme svatbu. Pořád se vymlouvá, že je unavený a mluvit taky o to m nechce. Už nevím co s tím :(

 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.