Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Červené oči - čím to je?

Od: simluk odpovědí: 7 změna:

Chtěla jsem se zeptat čím může být-mám přes týden červené oči které svědí a pálí,byla jsem u praktické lékařky a ta předepsala tobrex,už to kapu čtvrtý den a žádná změna...Co se může dít čím to může být?Nebo ještě kapky zabrat mohou?.Léčím se s autoimunitním onemocněním štítné žláz y a gastritidy..mám obavy aby to nebylo spojené s autoimunitou nebo jiným vážným onemocněním...Máte někdo zkušenosti či podobný problém?

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Může to být alergie (na pyly, trávy apod.) Teď venku všechno kvete a mívá to hodně lidí. Já bych kapala dál, mělo by se to zlepšit. Dceři to trvá většinou 5-8 dnů. Pak je to zase lepší.

doplněno 09.05.12 20:44:

K těm kapkám dceři lékař předepisuje ještě zyrtec.

radarbrdy*
hodnocení

0x

já myslím, že nlp. když vás prohlédne lékař (oční lékař?). Změří vám tlak, atd. Důvodů, proč jsou červené, může být spousta.

Jo plný souhlas.Já bych taky požadoval napsání žádosti o vyšetření na očním!.Měl jsem také problém a večer při bedně nebo u PC jsem normálně brečel!.Na očním mi zjistili 3 věci,věkem slabší zrak a předepsali brýle na čtení (ívce namáhaný zrak a následně způsobovalo paálení!),alergickou reakci,a navíc i syndrom suchého oka.A hodně mi právě pomohli brýle na čtení (hodně čtu a snižuje námáhání očí ) a nošení slunečních.

martinaa*
hodnocení

0x

To může být alergie... zkuste brát na pár dní Xyzal, je silnější, než třeba Zyrtec, jestli to přejde. Pokud se léčíte s autoimunitou, alergie jsou dost běžné.

askmenow*
hodnocení

0x

Dobrý den,

kašlete na praktickou lékařku a šupejte k lékařce oční. Bolavý zub byste si také od praktika léčit nenechala. Očař má lepší přístroje na vyšetření i detailnější znalosti. Samozřejmě mu sdělte vážnější nemoce, kterými trpíte i léčbu, kterou už jste podstoupila.

doplněno 09.05.12 22:42: