Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak postupovat při odmítnutí dobírky

Od: moveno odpovědí: 1 změna:

Dobrý den,

přes Sbazar jsem koupila kočárek, dle prodávající ve výborném stavu. Před zaplacení jsem několikrát s paní tel. mluvila, abych se ujistila o stavu kočárku. Zaplatila jsem převodem a kočárek přišel v dezolátním stavu. Ihned jsem paní psala, že ho vracím zpět, ať mi vrátí peníze. Chtěla ho poslat zpět na dobírku. Přestala mi zvedat telefon, občas zareagovala na sms, že ho vyzvedne, psala několik termínů a včera byl poslední den, kdy ho mohla vyzvednout a nevyzvedla. Kočár se mi tedy vrátí. Jak mám dál postupovat?

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ladinpraha*
hodnocení

1x

Je několik možností: Obrátit se na policii a podat trestní oznámení pro podvod nebo podat žalobu o náhradu škody. Případně to brát jako poučení pro příště, že nemám kupovat použité věci, které nevidím a nenakupovat u neověřených prodejců.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]