Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
přes Sbazar jsem koupila kočárek, dle prodávající ve výborném stavu. Před zaplacení jsem několikrát s paní tel. mluvila, abych se ujistila o stavu kočárku. Zaplatila jsem převodem a kočárek přišel v dezolátním stavu. Ihned jsem paní psala, že ho vracím zpět, ať mi vrátí peníze. Chtěla ho poslat zpět na dobírku. Přestala mi zvedat telefon, občas zareagovala na sms, že ho vyzvedne, psala několik termínů a včera byl poslední den, kdy ho mohla vyzvednout a nevyzvedla. Kočár se mi tedy vrátí. Jak mám dál postupovat?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.