Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, potřebovala bych poradit v případě špatně sepsané pojistky na blbost.
Jedná se o to, že přítel dělá denně s VZV a potřeboval se pojistit. Požadavek finančního pracovníka byl jasný a došlo k uzavření pojistky. Bohužel hned u první škodní události jsme dostali zamítavou odpověď od pojišťovny, že není pojištěný jako řidič VZV DPP O 101 a proto nemohou škodu zaplatit. Přítel šel do pobočky pojišťovny, kde mu pracovník řekl, že měl sjednané základní krytí a připojištění řidičů, takže úplně něco jiného než chtěl. Problém je ten, že firmě se musela škoda zaplatit a pán na pobočce nám poradil, abychom finančnímu poradci napsali dopis, kde ho vyzveme, aby škodu, kterou způsobil špatným sepsáním, uhradil.
Bohužel zatím je to od něj bez odezvy, i když po telefonu připustil, že je to špatně sepsané a údajně byly jiné smlouvy, které dřív platily jako pojištění na VZV.
Co máme dělat, dá se vymáhat škoda, kterou nám způsobil a jak dlouho máme čekat na jeho odpověď´?
Děkuji
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.