Nejste přihlášen/a.
Dobrý den všem.
Ráda bych věděla, co byste dělali na mém místě ...
Před dvouma rokama začla být moje matka tátovi nevěrná. On to samozřejmě věděl.Nejhorší bylo, že si tu zlost vybíval na mně a na sourozencích.Jednoho dne mě tak zmlátil, že jsem to už nevydžela a zavolala na linku bezpečí.Ta k nám poslala policii a sociálku.Nějakou dobu jsme byli v nemocnici.
Byli jsme svěřiny do matčiny péče.Vše bylo fajn, dokud si nenašla přítele.Od té doby to jde všecko zkopce. (Výžívá se v nacismu ... a náš otec je cizinec.) Už z toho je zřejmé, že jsou "doma" problémy. Jelikož je to chlap bez vzdělání a také bez práce, doma jen leží, kouří a chlastá ... Od začátku jsem s ním měla velké neschody.Matka samozřejmě stojí při něm, ať mě zmlátí nebo ponižuje, řve na mě atd. (Vyčítá mi, že studuju, protože studující lidi jsou liní pracovat.Nadává mi do ku*ev atd. . Zakazuje mi jít na oslavu mé 4leté sestry, tu učí, aby mě neměla ráda.Musím se živit sama + zato, že tu bydlím, chce po mě 3000kč/měs jako 17ti letá studentka tohle nezvládám. atd ... )
Začla jsem chodit k psycholožce, ta mi řekla, ať ho ignoruji. Samozřejmě to nepomohlo.Přestala jsem tam chodit ...
Každým dnem to bylo horší, jen co jsem přišla "domů" jsem se zavřela do pokoje a brečela.Už jsem to nezvládala.
Nejvíc mě mrzelo to, že mé vlastní matce je tohle je jedno!
Jednoho rána ubrečená jsem si vzala všechny prášky co jsme měli, spolykala jsem je. Probudila jsem se až na JIPce, byla jsem 4 dny v "komatu".Tím, že jsem se pokusila o sebevraždu (nejsem na to pyšná) se začlo všecko řešit.Sociálka, psychiatrie ... potom za mnou přišla matka na návštěvu, řekla mi, že jsem měla zemřít, že by měli s jejím přítelem klid.
Po nějaké době strávené v nemocnici, kam za mnou chodila sociálka i psychiatrička, jsem byla propuštěna ... skončila jsem zpátky "doma". Jaká ironie!