Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Je dnes nutná pokladna v obchodě?

Od: michalll* odpovědí: 9 změna:

Dobrý den,

s kolegou budeme ji brzy otevírat mení prodejnu autodílů. Narazili jsme nyní na mení problém. Jeliko předpokládáme, alespoň z kraje počet zákazníků do 50 na den, měli jsme v plánu počítat ve na kalkulačce a lidem podávat paragony - faktury nad 10tis.

Ale nyní mi pár lidí řeklo, e pokladna je od nějakého roku povinná, jako registrační, e denně musíme vyjet pásek a někde nalepit atd.

Prosím o důvěryhodnou radu, jak to je? Pokud nemusí být, pokud musí, jaká? Jestli kdy vyjede pásek, kde bude druh zboí, razítko a podpis, musíme vystavovat jetě daňový doklad?

Děkuji za kadou radu.

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jami*
hodnocení

0x

jakpodnikat.cz/...

mfcr.cz/...

Povinné nejsou. Ale osobně otevírat si obchod, pořídím si levné PC a do něj nějaký účetní systém. Má to nespočetný mnoství výhod a počítat si vechno na kalkulačce je docela otrava.

michalll*
hodnocení

Děkuji za vysvětlení a odkazy.

PC i tiskárnu tam mít budeme, co je pro vás prosím levný účetní systém? Já vím například jen o Money S3 a tam je cena kolem 6000Kč + 1500 Kč měsíčně.

Dále se chci zeptat, jestli kdy si vytvoříme ve wordu doklad, ve kterém bude logo obchodu, kontakt, IČO, dáme na něj razítko a podpis, jestli to vynahradí daňový doklad nebo nikoliv, děkuji.

artik*

Maney S3 je sice cca 6000,- ,ale nechápu kde berete to další 1500,- měsíčně . Jinak paragon se dá psát u počty zákazníků cca 15 za den , protože pak už se to nedá . Pokladna je mnohej jednodušší , namačkáte kod , vyjede paragon . Šel bych do pokladny

doplněno 15.01.13 10:28:

mrkněte třeba na program účto ježek ( nebo jak to je ) ,nebo bych koupil pohodu

michalll*
hodnocení

1500 ročně, pardon. Řekl mi to pán, která přímo pokladny montuje a instaluje tyhle softwary. Říkal, že to mají udělané tak šikovně, že ani on o tom neveděl, že musíte ročně aktualizovat za 1500kč, jinak nepůjdou úpravy. Nikomu to nevadilo, dokud bylo DPH 20%, teď je to horší, to procento bez aktualizace nepřidáte :) + platí se i roky zpětně, takže pokud někdo 3 roky neaktualizoval, zaplatí...4500Kč.

Mrknu na toho ježka a pohodu. Hlavně mě zajímá, jestli je legální, tisknout v tiskárně své doklady, které budou mít samozřejmě všechny náležitosti...IČO, razítko atd, prostě takové malé "fakturky"?

Nebo kde se dá na tohle zeptat? Osobně? Kam jít a obrátit se? Děkuji

buss

Kde se na to poptat? No u své finančnice na FÚ! Ta vás bude kontrolovat. A přečíst si, co má daňový doklad obsahovat, formu.

Jistěže nepůjdou úpravy. Zadarmo to nikdo upravovat nebude. Vy to zboží také nebude rozdávat ale prodávat. Musíte se rozhodnout - buď budete mít pohodlnou agendu na počítači odpovídající legislativě a aktualizaci při každé její změně nebo to můžete mastit v tom Wordu, jak navrhujete. Ale to - dle mého - za tu úsporu nestojí.

artik*

všichni si nechaj zaplatit za aktualizace . Dokonce jsem nyní platil a za přehrání DPH v pokladně . Ale zase pohoda ,úspora času a klídek

jami*

Když bude mít faktura všechny náležitosti tak může bejt klidně dělaná ve wordu :) Ale mnohem lepší by to bylo v excelu, kde vám to samo vypočte i dph atd., mám pocit, že jsou tam na fakturu i šablony.

michalll*
hodnocení

Nic jsem o wordu nepsal, mám to již teď v excelu a spokojenost.. Ano, přičítá to DPH, takže to mohu používat, děkuji

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]