Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat. Máte někdo z vás zkušenosti s jazykovou školou Lite. Nachází v mnoha městech po celé ČR a na svých stránkách má hodně kladných referencí. Chtěla bych se učit anglický jazyk a jsem úplný začátečník. Máte někdo s touto školou zkušenosti, jak se vám tam líbilo a dosáhli jste výsledku, které jste si představovali. Jak jste se tam cítili a cenově jste byli spokojeni. Podělte se prosim o svoje zkušenosti. Předem děkuji.
Ahoj, ja sam jsem chodil do Lite v Plzni. Je to sice uz asi sest let, ale nemyslim, ze by se cokoli zmenilo k horsimu.
Byval jsem takovy ten vecny zacatecnik, co ma hodne naposlouchano a porad se toci v tom samem bez nejakeho velkeho postupu vpred. Navic jako samoukovi mi chybela konverzace s druhymi. A tohle jsem se naucil v Lite. Vyuky probihaly prevazne tak, ze lektor na kazdou lekci pripravil nekolik novych slov a my jsem se napred naucili co znamenaji. Potom jsme na kazde slovo spolecne vytvorili vetu. Nakonec jsme vytvorili pary a uvedena slova pouzivali v rozhovoru. Takze se opravdu hodne mluvilo a to povazuju za nejdulezitejsi. Lektor chtel aby jsme se pokouseli mluvit i navzdory tomu, ze to nerikame uplne spravne. V tom pripade nas opravoval. Myslim, ze tam meli takove motto: mluvit, mluvit a mluvit.. K cemu je totiz cloveku nadrena gramatika a slovicka, kdyz pri kontaktu s cizincem ze sebe nevyda ani hlasku. A ze uz jsem par takovych lidi videl.
Takze moje zkusenost s Lite je pomerne dobra. Moje uroven byla okolo B1 a tak nevim, jak to maji s uplnymi zacatecniky. Dalsi vec je cena, ta muze byt pro nekoho vyssi. V kazdem pripade Lite nabizel a myslim ze stale nabizi ukazkovou lekci zdarma. Proto ti doporucuji ji vyzkouset.
Preju hodne stesti.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.