Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak jí získat zpět?

Od: petes odpovědí: 10 změna:

Zdravím,

lidi moc vás prosím o radu...

Je to tu asi pořád dokola, ale kdo to nezažije, tak to prostě nepochopí. Studuju na vysoké škole a se mnou je tu i kámoška. Bydlíme na stejné koleji, jezdíme spolu vlakem, doma bydlí asi 5km ode mě, znám dobře její sestru a její kamarády... Dřív jsme byli jen kamarádi a nebral jsem ji nijak vážně, ale jednou jsme spolu byli na diskotéce a potom mě šla doprovodit cestou na pokoj. Chvíli jsme si povídali, já odcházel a když jsem se otočil, tak se na mě vrhla a začala mě líbat...

Vůbec jsem to nebral vážně, oba jsme byli trochu pod parou. Nějak jsme to neřešili, bavili jsme se čím dál víc a bylo nám spolu dobře. Později jsme se spolu dívávali večer na filmy, chodili na procházky a začali spolu chodit a já se zničeho nic prostě do té holky zamiloval.. Bylo to opravdu neskutečný, připadalo mi, že mi s ní leží celej svět u nohou... Jenže jak to občas chodívá, nějak nám to začalo časem skřípat, moc jsme se nevídali a ona se se mnou přestávala bavit... když jsem se jí ptal co s ní je, řekla mi akorát, že už si nemáme co říct... Od té chvíle se mi zhroutil svět, nedokážu bez ní být, nedokážu se soustředit na nic, bez ní nejsem nic... Chvílema mě i napadalo, že už život nemá cenu a bude lepší to zkončit než se dál trápit. Už je to asi třetí tyden co se spolu nebavíme. Ten pocit když jí občas vídám se nedá popsat slovy, ta bolest... nikdy jsem ještě tak moc nikoho nemiloval.

Zkoušel jsem se s ní bavit, udělat cokoliv, jenže ona mě naprosto ignoruje...chová se úplně chladně. Pokud jste někdo dočetl až sem, moc si toho vážím... Prosím poraďte jak dál, udělám cokoliv, abych jí získal zpátky...

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x