Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Storno služby - do kdy je možné?

Od: rrw odpovědí: 1 změna:

Dobrý den,

zakoupil jsem si voucher na slevomatu a rezervoval jsem si termín předem. Bohužel jsem se na dané místo nemohl dostavit a zaslal jsem na dané místo emailem stornování služby. Bylo to cca 35 h předem. Storno mi neuznali z důvodu, že nebylo zasláno 48 h předem.. Ještě bych rád dodal, že obchodní podmínky jsem neobdržel a nejsou ani na stránkách poskytovatele.

Rád bych se tedy zeptal:

a) je někde dáno, jak dlouho dopředu musí být informace o neúčasti zaslána?

Předem děkuji za pomoc..c.

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

artik*
hodnocení

0x

já bych řekl , že záleží na domluvě . V jaký čas jste to zaslal? Ono je něco jiného to poslat v 19 hodin ( to si někdo přečtě až tak v 8 ráno a to uteklo 13 hodin )

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]