Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
zakoupil jsem si voucher na slevomatu a rezervoval jsem si termín předem. Bohužel jsem se na dané místo nemohl dostavit a zaslal jsem na dané místo emailem stornování služby. Bylo to cca 35 h předem. Storno mi neuznali z důvodu, že nebylo zasláno 48 h předem.. Ještě bych rád dodal, že obchodní podmínky jsem neobdržel a nejsou ani na stránkách poskytovatele.
Rád bych se tedy zeptal:
a) je někde dáno, jak dlouho dopředu musí být informace o neúčasti zaslána?
Předem děkuji za pomoc..c.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.