Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Odstoupeni od smlouvy v internetovem obchode

Od: hobl odpovědí: 1 změna:

Dobry den, v jednom internetovem obchode jsem si zakoupil mobilni telefon. Ve stejny den jsem jeste provedl platbu bankovnim prevodem. Telefon bohuzel ne a ne dorazit, obratil jsem se na podporu obchodu kde mi rekli ze nejpozdeji za dva dny dorazi. Tohle se opakovalo aspon trikrat. Pote uz mi dosla trpelivost a odstoupil jsme od smlouvy , pozadoval zpet penize. Platba zpet stale neprichazi. Pri kontaktovani obchodu mi je zas a znova sdelovano datum, kdy by mi mela prijit na ucet, bohuzel ale je to vzdy jen datum, platba nikde. Neresil nekdo podobnou situaci? Nebo jak spravne postupovat v tomto pripade, ci jake pravni kroky podniknout, pohrozit obchodu zalobou? Dekuji vsem za odpovedi.

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

des*
hodnocení

0x

Já toto nikdy neřeším na tak dlouhé lokte.Najdu si příslušné místu pomáhat a chránit,napíši že mám podezření z podvodu a zárověň jim zašlu kopii smlouvy.Pomahači totiž musí přešetřit každé oznámení,nepošlou vás totoiž někam.Vždycky to zafungovalo.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]