Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Bankovní účet - platba, která nedorazila

Od: ellinka odpovědí: 4 změna:

Dobrý den,

Potřebovala bych poradit v této věci: Můj přítel má bankovní účet u jedné velké nejmenované banky a výplata odeslaná z podniku, kde pracuje, na účet již 20 dní nedorazila (někde zřejmě "visí"), z firmy máme informace a papír od paní účetní, že peníze odešly na účet jako vždy, všechny údaje seděly, ale v bance jaksi nic.. Nejdříve paní na přepážce několik dní přítele chlácholila, že určitě ta platba dorazí, ale pak už chtěl mluvit s někým kompetentnějším. Pan ředitel nejdřív netušil, jak je toto možné, nechával to prověřit a poslední dny je neustálena služební cestě nebo někde pryč a bohužel nikdo jiný to s přítelem nechce řešit, protože nejsou "kompetentní". Netušíme, co s tím, ale v bance je to opravdu těžké se něčeho dovolat. V podstatě už více než 20 dní někde zadržují peníze.. Děkuji za jakoukoliv radu..

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

lui*
hodnocení

1x

Mě kdysi tohle stačilo na to, abych okamžitě požádal o zrušení účtu. Táhlo se to sice potom ještě dva měsíce, ale skončil jsem s nima. Přes veškerý jejich sliby.

doplněno 02.04.12 18:32:

A řešit by to měl zaměstnavatel. Pro něj není(neměl by být) problém vyplatit Vám výplatu podruhé, třeba šekem nebo cash, a smluvně si zajistit vrácení peněz od Vás v případě, že na konto dorazí se zpožděním. No a zároveň by měl řešit neprovedený převod s bankou.

 

buss
hodnocení

0x

No tak se nebavit s pobočkou, ale centrálou banky. Popř. stížnost na ČNB, popř. finanční arbitr. Též žádat úroky!.

 

hodnocení

0x

Možná by to měl reklamovat zaměstnavatel u svý banky.

 

colombo*
hodnocení

0x

Zkuste si vyžádat výpis z účtu, ze kterého peníze odesílali. Nestačí příkaz k úhradě! Musí to být výpis z účtu o realizované platbě.

Potom ještě jednou zkontrolujte všechny čísla (číslo účtu; kód banky; variabilní symbol) a pokud tady nebude chyba, tak s výpisem zajděte do banky, a požádejte je o prověření bankovní transakce na výpisu z účtu.

Další možností je požádat zaměstnavatele o pomoc při nalezení odeslané platby u jeho banky.

Já to odhaduju na chybně zadané údaje, protože platby mezi bankami většinou chodí do 2 dnů (vyjímečně do 5 dnů). Nevím jak dlouho trvá, než si banky vrátí peníze při odesílání na nějaké neplatné číslo účtu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]