Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
moje matka před pár týdny zemřela - pár dní předtím nám sdělila, že má od Homecreditu úvěrovou kartu ČP, kterou si brala pro někohoz práce (bohužel nevíme pro koho) , dotyčná osoba ji splátky dávala a matka pak posílala splátky složenou. Bohužel, jak to tak bývá, nikdo z poměrně velkého kolektivu se nedoznal k tomu, že by úvěr byl zrovna jeho. Tudíž je splacení na nás (13 000,-kč).
Na HomeC jsme po úmrtí nahlásili, že matka zemřela a oni nás uklidnili s tím, že se o vše postarají, kontaktují notáře a že stopnou chození složenek a nic platit teď už nemáme.
Předběžné sezení u notáře se již uskutečnilo, ovšem HomeC. vůbec nekontaktoval notáře (narozdíl např. od Čez či RWE). Vzhledem k tomu, že majetek byl rozdělen ještě před úmrtím, tak není co dědit - notář tedy dědické řízení uzavře.., doporučil nám, ať HomeC. kontaktujeme, tak se stalo ovšem má to "háček" - na zavolání si nás přehazují jak horký brambor a nebo po chvilce i zavěsí, na e-maily nereagují a my nevíme, jak postupovat dál.
Nemá někdo nějakou zkušenost? Zda zaplatit, či dále vyčkávat (kdy si z peněz, co už jsou splacené každý další měsíc strhávají úroky a tím zase roste i dlužná částka? Děkuji popřípadě za každou radu!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.