Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Štípání očí po krátkém spánku

Od: dreamer odpovědí: 6 změna:

mám menší problém a to, že vždy když spím méně než cca 7 hodin tak se mi to na druhý den projeví štípáním očí, což se někdy až nedá vydržet...Takže by mě zajímalo zda-li jsou na to nějaké kapky, nebo raději doporučujete k očnímu? Je mi jasné, že je to asi nějaká obrana organismu proti nedostatku spánku, ale někdy se prostě nepovede vyspat ani na 6 hodin, natož pak potřebných 8... (studuji na VŠ, takže proto ten nedostatek spánku...)

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

des*
hodnocení

0x

Mně na to pomáhá Allergocrom,oční kapky na předpis.Jinak bývají též "chycená játra",funguje na to Bkomplex.

hodnocení

0x

Nejsem odborník, jen občas také trpím. Štípání očí je většinou způsobeno, suchým okem. Paní doktorka, oko přirovnala k pile, také potřebuje namazat, doporučila si oko pořádně po umytí promnout, oko se namaže. Většinou je to od dívání se na monitor. Oko je suché a začne štípat. Pomáhá při práci s PC, hodně mrkat, dát si pauzu a oči si promnout. To je, když člověk nemá jiné potíže, jen unavené a suché oči. Jen můj názor

dreamer
hodnocení

Díky moc za odpověď, avšak není mi jasné co znamená "promnout" oko po umytí...

hodnocení

0x

Mě to dělá jenom když spím hodně málo, to je tak 2-3 hodiny.

janekdol*
hodnocení

0x

Dnes necelých 5 hodin spánku, taky mě štípou, zkouším promnout a zatím funguje ;)

hodnocení

0x

Mně na to pomáhá na pár minut přivřít oči a zakrýt je dlaněmi (aby nebylo vidět světlo). Můžete u toho třeba něco poslouchat. :) Oči si krásně odpočinou.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.