Nejste přihlášen/a.
Dobry den, budeme spoustet novy eshop s damskou obuvi, jsme v zacatcich a tak hledam radu, jak je to mezi reklamaci u dodavatele a odberatelem. Kdyz kupujici vrati produkt do 14 dnu bez udani duvodu, to chapu. Ale jak to je potom, kdyz zakaznik reklamuje zbozi z raduvodu? samozrejme ho vrati do eshopu, kde zbozi koupil, a pak odberatel posila dodavateli obuv a ten dale posuzuje? a naklady za postu pak plati odberatel ci dodavatel? Asi odberatel si je pak dava do nakladu v ucetnictvi.. nevim)
a kazdou radu, ikdyz se netyka tohoto temata, ale zacinajicim eshopem, budu taky velmi rada.
Diky za kazdou zkusenost a radu. Bara
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.