Nejste přihlášen/a.
Bohužel neporadím nic jiného, než zaplatit. Nemusela jste klikat na žádné "souhlasím s podmínkami", protože jste tak učinila v okamžiku, kdy jste potvrdila svoji objednávku. Že je v té době neměl je sice možná pravda, ale jak to dokážete?
Ovšem nevěřím, že by dělal prodejce tak dlouho mrtvého brouka a najednou poslal vymahače bez jakéhokoli upozornění. Nejdříve je totiž uložena ona smluvní pokuta 500,-, o té Vám taky nepřišla žádná zpráva?
doplněno 06.03.12 17:47:A náramek tedy máte, nebo nemáte? Zase platit za zboží, co ani nemám, mi přijde podivné... hoďte sem odkaz na obchod. Děkuji.
Ne ten náramek nemám,protože chtěli platbu předem.ten obchod je www.hudla.cz.
Když se podíváte na heureku na recenze tohoto obchodu,tak hrůza a je nás více.
Tak jsem se dívala na recenze a je to opravdu hrůza. Dobrý názor má paní, co postoupila vymahacský dopis právníkovi... pokud máte čas, zkuste udělat to samé. Sice obchodní podmínky si nastavuje firma sama, ta ale musí spadat pod nějaké zákony. Kdybyste zboží dostala, chápu. Ale firmě nevznikla žádná škoda, tudíž nechápu, za co máte vlastně platit.
Možná by nebylo od věci poskytnout jednání firmy pořadu Černé ovce
"Bonatis", protože jste zboží neobdržela z důvodu, že požadovali platbu předem a proti tomu jste měla výhrady, pak si myslím, že nejsou v právu. Pokud si obchodní podmínky dopsali až dodatečně a ještě takovéto, pak je to lumpárna. Je přece jasné, že byste k vůli pár korunám neriskovala takovou nepřiměřenou pokutu a další výdaje. Asi to budou pěkní ptáčci. Nicméně zkuste reagovat na jejich sdělení tak, že jste zboží neobdržela, protože jejich požadavek, zaplatit zboží předem jste nebyla ochotna akceptovat. A z důvodu, že si jakékoliv obchodní podmínky upravili až dodatečně a navíc odporují přinejmenším dobrým mravům, pokud na úhradě trvají, vstoupí s nimi do dalšího jednání Váš právní zástupce. K tomu ať se Vám neprodleně vyjádří, aby mohl Váš právní zástupce vstoupit do jednání s nimi. Uvidíte, jak na toto zareagují. Pak se když tak ozvěte.
doplněno 06.03.12 19:17:Tím, že jste nezaplatila zboží předem, jste v podstatě na jejich podmínky nepřistoupila. Podle mne tedy chtějí peníze za nic, je to jen snaha o zastrašení a vydírání. V poslední době se toto začíná docela rozmahat.
Dobrý den zrovna řeším ten samý problém s tou samou firmou a po analýze se známým který se v této problematice velmi dobře vyzná je odpověd: nic neplatit... nemůžou z vás vymáhat něco co jste ani nedostala.
Pokud zbozi nakoupite pres eshop uzavirate tim kupni smlouvu, tedy jiz pri samotnem odkliknuti nikoli az po uhrazeni zbozi. Dle recenzi vidim ze prodavaji i pres aukro, tam se za obchody plati poplatky a provize, tedy neni pravda ze s neuhrazenou a neodeslanou objednavkou nemaji zadne naklady. Pokud tedy prokazi ze objednavka je skutecne Vase pak se domlivam ze neni zadna pravni moznost se proti sankci branit. Samozrejme opak by byl kdyby Vas nejakym zpusobem nezkouseli upominat a rovnou vse predali na vymahani... to by se potom dalo pouzit jako argument.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.