Jak zvýšit alimenty a jak to dokázat?

Od: Datum: 02.02.14 19:38 odpovědí: 4 změna: 02.02.14 20:05

Dobrý den,

už dlouho přemýšlím o zvýšení výživného od otce.

Jsem stále studentka (starší 18 let) a můj otec na mě platí 2 300,-.

V době, kdy tuto částku soud rozhodl, měl můj otec měsíční plat průměrně 40 000. Jenže díky jeho "skvělé" účetní se mu podařilo u soudu dokázat, že má 8 000 (POZOR! - né že to je jeho měsíční, ale že je těchto 8 000 jeho roční plat). V tom případě i kdyby měl takový plat, tak nemá ani na to, aby zaplatil výživné.

Jenže jak se má člověk proti tomu ohradit, když nemá peníze na právníka a nemá k tomuto patřičné důkazy... Soud prostě v klidu uzná, že je můj otec (už 14 let) v mínusu a že nemá prakticky ani na to, aby se najedl, kde bydlel aj.? Kde je ta spravedlnost?

A právě dnes jsem opět naštvaná a v koncích, že nemám na nic jiného než na základní lidské potřeby. Nemůžu si ani zaplatit přijímačky na vysokou školu, protože kde bych na to vzala? A můj otec si v klidu pořídil dům (+ má byt), nové auto, zdědil po svých rodičích pozemky.

Chtěla bych tedy dát návrh na zvýšení alimentů, ale mamka mě upozorňuje, že u soudu budu muset dokazovat vše: všechny účtenky apod.

A proto se ptám, prosím Vás,... kde mám například sehnat účtenku za něco, co si nemůžu pořídit (placení kroužků, školní výlety, učebnice...)? Kde mám sehnat normálního právníka, který něco zmůže proti jeho pěkně drahé právničce? Jak mám argumentovat proti němu, co on u soudu řekne, když prý já u soudu budu mluvit jako první, on jako druhý a podle toho soud rozhoduje? Už se nikdo na nic neptá? A ještě mě napadá, lze požádat o změnu soudce/soudkyně, která by tento případ měl/měla řešit?

Děkuji všem mockrát za každou odpověď.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 02.02.14 19:52