Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
dnes jsem z jednoho eshopu objednala zboží, za chvíli mi emailem přišlo povrzení objednávky i s veškerými údaji. Ale asi za 30 minut od nich přišlo zrušení objednávky, že jsou stránky v režimu testování (nikde na stránkách to není uvedeno, ani v obchodních podmínkách, schválně jsem se před objednáním dívala).
Nechci objednávku zrušit, byla to opravdu výhodná koupě, asi měli špatně napsanou cenu.
Nejde o drahé nebo vzácné zboží, ale jde mi o to co je správný.
Mají právo objednávku zrušit?
Důležitá část jejich obchodních podmínek:
1. OBJEDNÁVÁNÍ
Zboží na dobírku lze objednat na stránce ..., nebo na telefonní lince ... Objednání je v obou případech závazné. Firma nezaručuje, že objednané zboží je v okamžiku objednání dostupné. Každý zákazník bude informován informačním kanálem (email, sms, telefon), který si zvolí v objednávce, o potvrzení objednávky a termínu dodávky objednaného zboží.
2. Dodání
Objednané zboží bude zasláno na dobírku prostřednictvím české pošty na jméno a adresu objednatele v rámci České Republiky. Objednávka bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 7 dnů. Zásilka bude obsahovat objednané zboží a doklad o koupi, který zároveň slouží jako záruční list.
Všem předem děkuji za odpovědi.
Katka
Už se mi stalo víckrát, že e-shop zrušil objednávku, většinou šlo o položky, které až dodatečně zjistili, že nemají. Vždycky ale bez problémů s penězi či čímkoli dalším, rychlé a plné omluv...
Tady nevím přesně čeho chcete dosáhnout. Trvat na objednávce? Z toho vybruslí i pomocí vlastních obchodních podmínek: prostě vám budou tak dlouho tvrdit, že zboží není dostupné, až zhynete sešlostí věkem.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.