Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Druhá práce,popřípadě podnikání

Od: petr554 odpovědí: 1 změna:

Ahoj Všem.

Potřebuji poradit, pracuji jako pekař, a to tak že makám 12 hod.směny, a dva dny práce, dva dny volna.

Tento pracovní rytmus dělám neustále, ovšem jelikož jsem mladý a plný sil tak zvažuji možnost druhé práce či podnikání.

Po brigádách jsem se díval i přes internet ale neúspěšně rád bych čas využil na jinou práci, mám dost času a chci se vyhnout zábavám u mladých, v dnešní době mladí nic nedělají, teda jsou i vyjímky ale vrstevníci z okolí nic nedělají.

Potřebuji poradit, jak si sehnat doplnkovou brigádu bez toho abych tuto práci na hl.pracovní poměr musel rušit, popřípadě v čem podnikat.Nechce se mi riskovat v podnikání, je pravda že by za mně zaměstnavatele v pekárnách platil sociální a zdravotní pojištění, ovšem potřebuji nějakou činnost v podnikání, kde nemusím vydělávat statisíce ani desetitisíce, ale kde mi to měsíčně vynese poctivě nějakých cirka 3.-6 000,-kč, ovšem nebude to zadarmo jak znáte.Nějakou činnost ze které vždy něco vydělám, hlavně nezkrachuju.

Děkuju a nevím jestli to je +, nebo - každopádně se trochu bojím, když vidím jak to dnes funguje a kam stát spěje...Velké firmy válcují drobní živnostníci a vláda pořád a neustále zhoršuje pravidla a to i u dorbných podnikatelů, tedy zpřísňuje.

Přátelé, děkuji za rady a předem děkuji každému kdo se ozve a poskytne mi nějaký nápad.

mooc díky...petr554

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x
www.poradte.cz/spolecnost/14723-podnikani-rady-napady.html

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.